چطور با تلاش کمتر به نتیجه بهتری در کارها برسیم؟
شاید شما هم فکر کردهاید چنین کسانی بیش از ۲۴ ساعت در شبانه روز زمان دارند اما حقیقت این است که آنها تنها به خوبی تکنیکهای مثل اولویت بندی و اجتناب از کار کاذب را فراگرفتهاند. یکی از بهترین راهها برای تنظیم اولویتهای اصلی این است که به دنبال کارهای کاذب باشید؛ همانهایی که در راستای اهداف شما یا شرکت نیستند. این کارها برای برخی کارکنان شاید تنها بخشی از زمان کاری را شامل شود اما برخی دیگر را مدت زیادی درگیر میکند. ۲. از معیارهای با ارزش استفاده کنید: یکی از دلایل رایج کار کاذب، عدم اطلاع از نتایج موردنیاز و زمان دستیابی به آنها است. نکته اصلی این است که بدانید چگونه رفتار دیگران باعث ایجاد کار کاذب میشود و سپس مانع از آنها شوید. همانطور که رفتار دیگران را مورد بررسی قرار میدهید، باید از این موضوع که رفتار شما نیز باعث ایجاد کار کاذب میشود نیز اطلاع داشته باشید. زمانی که از شما خواسته میشود کار بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید، این چالش را به عنوان یک فرصت ببینید.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات