پین کردن در Live Story

پین کردن در Live Story


فهرست

روش پین کردن در لایو استوری اینستاگرام

چطور کامنت لایو اینستاگرام را unpin کنیم؟

روش پین کردن کامنت در پستهای اینستاگرام

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام امکان برگزار کردن لایو استوری است. لایو استوری در حقیقت یک نشست ویدیویی زنده بین صاحب اکانت و فالورهای آن است. اگر تابه‌حال این امکان را استفاده کرده‌اید، حتما با اهمیت پین کردن در لایو استوری اینستاگرام آشنا هستید. برای‌مثال وقتی می‌خواهید لایو را در راستای بررسی یک موضوع برگزار کنید، اهمیت این قابلیت پررنگ‌تر می‌شود. چون با شروع لایو استوری اینستاگرام به‌مرور کاربران به جمع شما اضافه شده و احتمال دارد که موضوع لایو را ندانند یا فراموش کرده باشند. با پین کردن در لایو استوری اینستاگرام می‌توانید درباره عنوان بحث را به آن‌ها اطلاع دهید. همچنین این قابلیت مانع از گم‌شدن عنوان بحث و موضوع مورد نظر بین کامنت­ های متعدد ارسالی از جانب کاربران می‌شود. البته اینستاگرام امکان پین کردن کامنت‌های درج‌شده زیر پست‌ها را فراهم کرده است. در ادامه روش انجام این دو کار را برایتان آورده‌ایم.

روش پین کردن در لایو استوری اینستاگرام

برای استفاده از پین کردن در لایو استوری اینستاگرام در لایوهایتان، کافی است مراحلی که در ادامه آمده را انجام دهید.

۱.برنامه اینستاگرام را باز کنید.

۲.وارد حساب کاربری‌تان شوید.

۳.روی تصویر پروفایلتان ضربه بزنید.

۴.دکمه Live را پیدا کنید.

۵.ویدیوی لایو یا زنده را شروع کنید.

۶. بر روی Pin کردن کامنت ضربه بزنید.

چطور کامنت لایو اینستاگرام را unpin کنیم؟

برای حذف پین کردن در لایو استوری اینستاگرام، باید روی نماد x در سمت راست کامنت پین شده ضربه بزنید.

روش پین کردن کامنت در پست‌های اینستاگرام

روش پین کردن کامنت در پست‌های اینستاگرام در تاریخ دوم می سال ۲۰۲۰ به این برنامه جذاب اضافه‌شده است. با این روش می‌توانید نظرات برتر کاربران در زیر پست‌هایتان پین کنید تا بالاتر از نظر بقیه قرار بگیرند و دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشد. در ادامه روش انجام این کار را برایتان آورده‌ایم.

۱.برنامه اینستاگرام را باز کنید.

۲.وارد حساب کاربری ‌تا نشوید.

۳.پست‌ها را باز کنید.

۴.روی یک کامنت یا نظر ضربه بزنید و آن را به سمت چپ بکشید.

۵.روی آیکون پین ضربه بزنید.

با پین کردن کامنت در پست‌های اینستاگرام می‌توانید نظراتی که کاربردی‌تر هستند را در بالای بقیه نظرات پین کنید تا در بین نظرات منفی و نظراتی که توسط بات‌های تلگرامی درج می‌شوند از دست نروند.

پین کردن کامنت در پست‌های اینستاگرام


سخن آخر

با توجه به اینکه اینستاگرام این روزها یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است، مدیران این برنامه سعی دارند که امکانات بیشتری برای راحتی کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن در نظر بگیرند. از جمله این امکانات می‌توان به قابلیت پین کردن نظرات در لایو استوری اینستاگرام یا پین کردن نظرات کاربران زیر پست‌های اینستاگرام اشاره کرد. مدیران اینستاگرام با این روش سعی کرده‌اند که امکان فیلتر نظرات را برای مخاطبان کاربران فراهم کنند؛ و به آن‌ها این قابلیت را بدهند که نظراتی که مورد پسندشان است را برای مخاطبانشان به‌صورت برجسته‌تر و متفاوت‌تر به نمایش بگذارند.

مطالب مرتبط:

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی چیست؟ راهنمای تبلیغات گسترده در اینستاگرام شادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowban) چیست؟ مزایای استفاده از بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی برای کسب‌وکارها حساب کاربری Instagram من هک شد چه باید بکنم؟ ترفندهای افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید

لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

منبع خبر

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

    نظرات