وبینار شبکه نوآوری  اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر برگزار شد

وبینار شبکه نوآوری اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، نشست مجازی با موضوع  تبیین اهداف ایجاد شبکه نوآوری کشورهای حاشیه دریای خزر  و گسترش تعاملات دانشگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز رشد حاشیه دریای خزر  در تاریخ هشتم مردادماه ۱۳۹۹ با حضور اعضای اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر در توسط پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد.  بر اساس این گزارش کشورهای ایران، قزاقستان، روسیه، ترکمنستان و آذربایجان از جمله کشورهای فعال در اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر هستند.

گفتنی است این اتحادیه مشتمل بر ۵۷ عضو شامل ۳۵ دانشگاه و ۲۲ مرکز تحقیقات و پارک علم و فناوری می‌باشد. از اهم اقدامات انجام شده  در این اتحادیه می‌توان به برگزاری نشست‌های سالیانه جهت اشتراک فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین ترسیم نقشه راه آینده را نام برد.

در این نشست مجازی که به دلیل شیوع کووید-۱۹ بصورت مجازی صورت پذیرفت دکتر علی معتمدزادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران، دکتر مصطفی کریمیان اقبال، عضو انجمن پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و دکتر دیدار باتریشو، معاون علوم و روابط بین‌الملل دانشگاه آتیرائو قرقیزستان مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های انجام شده در انجمن پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و همچنین تبیین برنامه آتی شبکه نوآوری  با احتمال وجود شرایط حاضر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات