بازدید مدیرکل صدا و سیمای استان یزد از پارک

بازدید مدیرکل صدا و سیمای استان یزد از پارک

پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای استان یزد و هیئت همراه روز چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ با حضور در پارک علم و فناوری یزد از بخش‌های مختلف آن، از جمله مرکز نوآوری، پارک کودکان و نوجوانان و چند شرکت مستقر از جمله پارسان الکترونیک، طیف زمین، آرا پژوهان، آیو تیو، ورتا، فرافر بازدید کردند.
در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد، مدیران عامل چند شرکت مستقر در پردیس علوم انسانی و هنر از جمله دی جی مجیک، آروند یاران کهن پارس، آرتا، سوفی، آنجل،موسسه زبان گرد، ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه فعالیت شرکت خود، پیشنهاداتی در زمینه نحوه همکاری با صدا و سیما ارائه کردند که از آن جمله می توان به تولید محتوا برای برنامه های صداوسیما، تولید انیمیشن،معرفی فعالیت شرکتها و …. اشاره کرد.
لطفی، رئیس پارک یزد نیز با بیان اینکه خلاقیت و ایده های بسیار خوبی در پارک وجود دارد که نیاز به معرفی دارند، گفت: صدا و سیما می تواند در زمینه معرفی شرکت های پارک نقش مهمی ایفا کند.
وی در ادامه پیشنهاد داد : زمان مشخصی به صورت ثابت در اختیار پارک قرار بگیرد تا شرکت‌ها بتوانند فعالیت های خود را از طریق صدا و سیما معرفی کنند.
پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای استان یزد نیز با اشاره به بازدید سال ۹۵ از پارک گفت: تعاملات و قراردادهایی با برخی شرکت‌ها امضا و در برنامه های صدا و سیما از این شرکت‌ها استفاده شد‌. وی ضمن اعلام آمادگی کامل صدا و سیما برای استفاده از ظرفیت‌های شرکت های فناور، گفت: در برنامه های مختلف می توانیم شرکت های دانش بنیان و فناور استان را در حوزه‌های مختلف معرفی کنیم.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات