آوازه بلند کالای ایرانی در بطن تجهیزات...

آوازه بلند کالای ایرانی در بطن تجهیزات...

آوازه بلند کالای ایرانی در بطن تجهیزات فروشگاهی

شرکت سردین‌ توس با تجربه‌ای قریب به نیم‌قرن و با در اختیار داشتن فضایی بیش از ۲۷هزار مترمربع در پنج سایت تولیدی، بهره‌گیری از دانش نوین جهان و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، تصویری را برای مشتریان ایرانی و خارجی خود ترسیم کرده است که نام کالاهای ایرانی را به‌عنوان کالای با‌کیفیت و جذاب در ذهن تداعی می‌کند . غلامرضا کلانتری مدیرعامل این شرکت توضیحاتی کامل از نحوه فعالیت شرکت سردین‌ توس ارائه داده است که در ادامه می‌آید.

لطفا توضیحاتی پیرامون آغاز به کار شرکت سردین‌ توس ارائه فرمایید.

فعالیت کاری من در سال ۱۳۵۷، با تولید تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی همزمان با تحصیل شروع شد و در سال ۱۳۵۹ تولید اولین یخچال‌های صنعتی با برند بهمن را در مشهد آغاز کردم و در ادامه شرکت صنایع فلزی و برودتی سردین توس با شماره ثبت ۶۷۴۲ در سال ۱۳۶۹ با هدف تولید محصولات فلزی و برودتی تاسیس شد.

در سال ۱۳۷۳ شرکت سردین‌ توس همزمان با شروع به کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و با توجه به احساس نیاز اقدام به تولید کالسکه‌های فروشگاهی (ترولی) نمود و پس از آن خط تولید سیستم‌های قفسه‌بندی فروشگاهی به‌صورت حرفه‌ای و سبک جدید در این شرکت آغاز به کار کرد. شایان ذکر است تجهیز اولین پروژه بزرگ قفسه‌بندی را در همان زمان در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه مشهد شعبه شهید کشوری به عرصه اجرا گذاشت .

هدف اصلی شرکت سردین‌ توس چیست؟

اصلی‌ترین هدف شرکت استفاده از بهترین مواد اولیه و ارائه بالاترین کیفیت در تولید و ایجاد نوآوری و تنوع و به‌روز بودن محصولات است و همواره کوشیده تا با تولیدات خود جزو افتخارات ملی باشد. این شرکت با استفاده از دو عامل تکنولوژی روز و نوآوری با مدنظر قرار دادن نگرش حرفه‌ای و نیز مطالعات کیفی و کمی در زمینه تجهیزات فروشگاهی با همکاری متخصصان و مشاوران مجرب به منظور رفع نیازهای مشتریان از گام نخست تا رسیدن به هدف نهایی با صرف حداقل وقت و هزینه، بهترین کیفیت محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کند.

در حال حاضر محصولات شرکت سردین‌ توس در چند شاخه ارائه می‌شود؟

انواع سیستم‌های قفسه‌بندی ‌هایپری/سوپری و لوازم جانبی؛

سیستم‌های قفسه‌بندی انباری سبک و سنگین؛

کالسکه‌های فروشگاهی (ترولی) و سبد دستی (۱۶ مدل)؛

میز صندوق‌ها (چک‌اوت) و ملزومات آنها (۱۸ مدل و هر مدل در سایز‌های متفاوت)؛

تولید مقاطع اکستروژن، PVC لیبل قیمت و ...؛

صنایع پلیمری و محصولات پلی‌اتیلن سنگین؛

شرکت شما در ادامه مسیر خود از چه اصولی پیروی می‌کند؟

نوآوری و فداکاری برای ارائه بهترین‌ها همیشه در صدر هر کاری بوده که ما انجام می‌دهیم. ما با حرکت و کنترل خلاقیت خود، هدف‌گذاری کرده‌ایم که رفع نیازهای مشتری را به بسیاری از محصولات انقلابی‌تر سوق دهیم. ما همچنان با بهره‌گیری از بهترین فناوری در سطح جهان و رعایت استانداردهای کیفیت در سطح جهانی، سطح توقع خود را بالاتر برده و همچنان به پیشرفت متعهد هستیم. برای هدایت این امر، هر کارمند در سازمان ترغیب می‌شود تا تفکر کارآفرینی را اتخاذ کند و در عین حال، همیشه آمادگی تغییر را داشته باشد تا با شرایط سریع در حال تغییر بازار همگام باشد .

شرکت شما در راستای پیشرفت و ترقی نیروی انسانی چه اقداماتی را مدنظر قرار داده است؟

سال‌هاست که ما در «بهمن» در حال ساختن یک فرهنگ اعتماد هستیم و همیشه تیم‌ها را تشویق کرده‌ایم تا با داشتن فرهنگ کار شفاف، در بخش‌های مختلف همکاری برقرار کنند. کارمندان این توانایی را دارند که ایده‌های جدید را اجرا کنند، که به نوبه خود به همه ایده‌های خوب کمک می‌کند تا در جهت ارتقا و بهبود خود قرار بگیرند و به سرعت در موضوعات دیگر گسترش پیدا کنند. در بهمن، رهبری چیزی بیش از نظارت بر گروه کارمندان است. در بهمن، فرصت‌های برابر برای رشد کارمندان ایجاد می‌شود که آنها را به پیشرفت ترغیب می‌کند. ما به طور مستمر به دنبال هدفی هستیم تا محیطی را فراهم آوریم که منجر به پیشرفت شخصی و حرفه‌ای کارمندان شود .

نحوه ارائه خدمات شرکت سردین‌ توس به مشتریان به چه صورت است؟

باعث افتخار است که به‌عنوان یک شرکت پیشرو و رهبر در اغلب زمینه‌ها و طرح‌های جدید، به‌عنوان اولین شرکت، اولین طرح‌ها و جدیدترین سیستم‌های تولید را در این صنعت معرفی کردیم تا به بقیه همکاران تسری بدهیم.

این شرکت با کمک جدیدترین ماشین‌آلات و ابزار اتوماسیون در کنار بهره‌گیری از زبده‌ترین تیم طراحی و تولید، متخصص و باتجربه در زمینه تجهیز هر نوع فروشگاه‌  ازجمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مقیاس بزرگ و کوچک، فروشگاه یا دپارتمان خاص و ویژه (مانند پوشاک، میوه، شکلات و...)، مجتمع تجاری، دیسکانت، پریمیوم و لاکچری است و خدمات سفارشی را از مرحله اولیه طراحی تا خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

وجه تمایز شرکت سردین‌ توس در چیست؟

اولین وجه تمایز ما، قدمت و سابقه درخشان و تجربه طولانی این شرکت از سال ۱۳۶۹ در تجهیز بزرگ‌ترین‌ها و معروف‌ترین فروشگاه‌ها در مقیاس بسیار بزرگ، کوچک، لاکچری، پروموشن و پریمیوم است که تعدادی از آنها در قسمت «مشتریان ما» آمده است.

دومین وجه تمایز ما با دیگر همکاران، انعطاف بیش از حد در طراحی، شخصی‌سازی تجهیزات و لوازم جانبی بنا به سلیقه و نیاز مشتری و ارائه جدیدترین طرح‌ها و خدمات روز اروپا (با تجربه حضور غرفه‌داری در بین بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده دنیا در نمایشگاه یوروشاپ۲۰۱۷ آلمان) است.

به عنوان سومین وجه تمایز، می‌توان به شکل مهندسی قطعات مانند پروفیل پهن و ضخیم ستونی بدون درز جوش (۴۰*۱۰۰mm – ۴۰*۸۰mm) ، طرح ۴ ناخنی بازویی همراه با‌ نک دوطرفه، فرم مهندسی شده پل زیر طبقه همراه با نقطه کاری مولتی‌اسپات و پایه‌های تمام‌جوش اشاره کرد به‌طوری که تفاوت در بارگذاری سنگین‌تر و تضمین کیفیت در طولانی‌مدت بسیار قابل ملاحظه است.

چهارمین وجه تمایز ما پیشقدم بودن در اولین خط تمام‌اتوماتیک (روباتیک) پوشش رنگ الکترواستاتیک در این صنعت است. ضخامت پوشش رنگ استاندارد این شرکت بین ۸۰ تا ۱۲۰ میکرون بوده که این عدد از حد استاندارد ۴۸ میکرون بسیار بالاتر است.

پنجمین وجه تمایز ما پیشتازی در اولین خط برشکاری تمام‌اتوماتیک قطعات توسط دستگاه لیزر فایبر در این صنعت است که باعث ارائه لبه‌های برش بشکل خمیر و بدون پلیسه با کیفیت بسیار بالا می‌شود. از دیگر مزایای برشکاری لیزر می‌توان به طراحی و اجرای هرگونه تغییرات یا نیازهای مشتری طبق سلیقه ایشان اشاره کرد. متاسفانه فاصله بین برشکاری با پرس و برشکاری با لیزر، اختلاف هزینه و اجرت بالاتری را بر دوش شرکت قرار داده است.

لطفا بفرمایید تاکنون با چه پروژه‌هایی همکاری داشته‌اید؟

برخی از پروژه‌های اجرا شده شرکت عبارتند از:

هایپر‌مارکت پدیده - شاندیز مشهد

هایپر‌مارکت مادر - دزفول

هایپر‌مارکت آرین- قائمشهر

هایپرمارکت ‌هایپرلند – شیراز

هایپر‌مارکت ماهشام- تهران

هایپرمارکت اونیک – با ما مشهد

هایپرمارکت خورشید زریوار

فروشگاه‌های Discount جانبو

فروشگاه‌های Discount وین‌مارکت (از ابتدای سال ۹۹)

فروشگاه‌های Discount میهن

تعدادی از فروشگاه‌های Discount میهن

تعدادی از شعب‌ هایپرمارکت فامیلی

فروشگاه‌های فرانچایز رفاه، اتکا و...

در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای این همکاری به چه صورت بوده است؟

تجهیز و تکمیل حدود ۲۰۰ فروشگاه رفاه (تا سال ۱۳۹۵، قبل از شروع فروشگاه‌های نسل جدید رفاه)

انتخاب تامین‌کننده اول در تجهیز فروشگاه‌های نسل جدید بر اساس قرارداد خرید کلی.

شایان ذکر است با توجه به اتمام قراردادهای پشت سرهم، فروشگاه رفاه به دلیل رضایت از کیفیت و خدمات این شرکت خواستار تمدید مدت مناقصه شده است و در حال حاضر این همکاری طی تفاهم‌نامه ادامه دارد. علاوه‌بر این، با توجه به حسن همکاری فیمابین، موضوع قرارداد به چک‌اوت و ترولی نیز گسترش پیدا کرده است.

در ادامه با فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای هایپراستار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ‌هایپرمی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا (قرارداد سراسری تجهیز) همکاری داشته‌ایم که تمامی موارد عنوان شده تنها بخشی از اقدامات شرکت سردین‌ توس در زمینه تجهیز تلقی می‌شوند.

آیا شرکت سردین‌ توس در حوزه صادرات هم فعالیتی دارد؟

با توجه به نوع و کیفیت محصولات ما، هیچ‌گونه محصول اکونومی یا درجه دو و... نداریم بنایراین طبیعی است که فروشگاه‌های لاکچری و بزرگ مشتری‌های ما باشند.

ولی با توجه به سختی شروع صادرات در ابتدا، بعد از تجربه کار با تجهیزات حجم سفارشات مخصوصاً عراق افزایش پیدا کرد. از نمونه پروژه‌های مهم صادرات نصب بزرگ‌ترین‌ هایپرمارکت بغداد عراق و بزرگ‌ترین‌ هایپر‌مارکت کابل افغانستان است.

با توجه لایو اینستاگرامی شرکت محترم تجارت طلایی در ابتدای سال با متخصصان و مدیران، بسیار مصمم‌تر در پیشرفت و توسعه صادرات هستیم. خط جدید ماشین‌آلات برای تمرکز بیشتر در این امر خریداری و در آینده نزدیک بهره‌‌برداری خواهد شد.

و سخن آخر با مخاطبان مجله تجارت طلایی؟

ما انگیزه داریم تا برای بهترین شدن تلاش کنیم و بهترین راه‌حل را برای مشتریان خود ارائه دهیم. در عین حال، هدف ما ایجاد بهترین فضای ممکن برای کارکنان‌مان است تا استعداد خود را به نمایش بگذارند و به آنها در تحقق پتانسیل واقعی خود کمک کنیم. اگر از تعصب یادگیری و موفقیت در صنعت برخوردار هستید، ما از شما دعوت می‌کنیم اولین قدم خود را در تجهیزات خرده‌فروشی با بهمن بردارید .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات