بیانیه روز خبرنگار

بیانیه روز خبرنگار

دکتر علی باستی، رئیس پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت روز خبرنگار، با صدور پیامی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و تلاش گران عرصه رسانه تبریک گفت.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان، روز خبرنگار را تبریک گفت:

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان، متن پیام دکتر علی باستی به شرح زیر است:

اطلاع‌رسانی شایسته و مناسب دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان و انعکاس به موقع رشد و توسعه کارآفرینی مبتنی بر دانش و امید بخشی به جامعه و مردم بزرگوار گیلان عزیز مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.

اصحاب رسانه، رزمندگان خطوط مقدم خدمت به آگاهی مردم اند و با قلم خود، روایتگران امید روزگار خویش هستند.

خبرنگاران، در کشاکش و دشواری حوادثی چون سیل و زلزله و کرونا، همدوش و همسنگر مدافعان سلامت در این روزها همانند گذشته تلاش غیرقابل وصفی از خود به نمایش گذاشتند و ارتقای سلامت جامعه و آرامش و امیدبخشی، بدون در نظر گرفتن نقش رسانه‌ها میسر نمی‌شد.

اگر چه این رزمندگی را نمی توان در یک روز خلاصه نمود اما با احترام این حضور، روز بزرگ خبرنگار را پاس می دارم و همراهی بی چشمداشت‌شان را ستایش می‌کنم.

این فرصت را مغتنم می شمارم و با خرسندی و احترام، روز خبرنگار را که همزمان با روز فرخنده عید غدیر خم است را به خبرنگاران گرامی تبریک عرض می نمایم.و از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در انعکاس دقیق اخبار و رویدادهای و دستاوردهای علمی و فناوری جوانان و نخبگان و تبیین مسائل حوزه تجاری سازی فناوری که تنویر افکار عمومی را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی کنم.

امیدوارم با استعانت از خدای منان و همکاری‌های ارزنده اصحاب محترم رسانه بتوانیم گام‌های موثری در کارآفرینی و اشتغال مبتنی بر دانش تا رسیدن به توسعه پایدار در کشور برداریم.

علی باستی

۱۷ مردادماه ۱۳۹۹

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات