وبینار بین المللی  بررسی اثرات پایداری هفت ستونه( ۷ PS) ناشی از شیوع بیماری کرونا: سناریوهای جدید کسب و کار، فناوریها و کاربردها  برگزار می شود

وبینار بین المللی بررسی اثرات پایداری هفت ستونه( ۷ PS) ناشی از شیوع بیماری کرونا: سناریوهای جدید کسب و کار، فناوریها و کاربردها برگزار می شود

در راستای توسعه همکاریهای علمی بین‌المللی در قالب سری سمینارهای تخصصی مجازی (وبینار) دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه ارومیه، سمیناری با عنوان " بررسی اثرات پایداری هفت ستونه(۷PS) ناشی از شیوع بیماری کرونا: سناریوهای جدید کسب و کار، فناوریها و کاربردها" با سخنرانی پروفسور دکتر حمید دوست محمدیان استاد تمام رشته مدیریت پایداری بین الملل، پژوهشگر ارشد آینده پژوهی و مدیر بین الملل دانشگاه علوم فنی کاربردی FHM آلمان با هماهنگی دفتر روابط بین الملل دانشگاه ارومیه روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه ساعت ۱۶ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به نقل از دانشگاه ارومیه، پروفسور دکتر حمید دوست محمدیان بعنوان استاد تمام در دانشگاه علوم فنی و کاربردی FHM آلمان و به عنوان متخصص در علوم پایداری تلفیقی مهندسی و مدیریت در طول این وبینار که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، نظریه ها و مدلهای خود (از جمله نظریه موج پنجم یا بحران فردا و پایداری نوآورانه هوشمند و مدلهای پایداری هفت ستونه، کسب و کارهای تلفیقی، D۳) را معرفی خواهد کرد و چگونگی استفاده از آن را در این سخنرانی خود تشریح می‌نمایند.

شیوع بیماری Covid-۱۹، معرفی مدل پایداری هفت ستونه (۷PS Model) ، معرفی نظریه ها و دیدگاههای شیوع بیماری، دنیای حین و پسا شیوع بیماری، پیامدهای امروز و شوک فردا، موارد مطالعه بین المللی، سناریوهای جدید کسب و کار، فناوریها و کاربردها از جمله مباحثی است که در این وبینار  توسط پروفسور دوست محمدیان ارائه خواهد شد .

لازم به ذکر است پروفسور دکتر حمید دوست محمدیان در سال ۲۰۲۰ بعنوان استاد و عضو هیات مدیره موسسه توسعه مهارتهای مدیریتی لندن در انگلستان انتخاب شده اند. این موسسه با حمایت دانشگاهها و مدارسی از قبیل دانشگاه کمبریج، آکسفورد، مدرسه اقتصاد لندن و دانشگاه هاروارد در بوستون فعالیت می‌کند و قرار شده که بزودی همکاریهایی را با دانشگاه ارومیه آغاز نماید. همچنین بزودی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ یک کنفرانس بین المللی با عنوان یکی از همین نظریه ها (کنفرانس بین المللی موج پنجم) در لندن و برلین برگزار خواهند شد تا رسما نظریه موج پنجم یا بحران فردا خود را به جهانیان معرفی کنند.

از همه عزیزان و هموطنان گرامی در حوزه های مختلف کسب و کار و فعالان دانشگاهی دعوت به عمل می آورد تا در این وبینار مجازی به صورت رایگان شرکت نمایند.

لینک ثبت نام و دسترسی به این وبینار:

https://ravandid.com/details_event/event_83325

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات