چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می شود

چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می شود

چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با محوریت علوم پایه و تاثیر کرونا بر الگوهای زیستی در آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، به اطلاع جوانان ایده ‏پرداز و شرکت‏های نوپای صاحب ‏ایده در حوزه علوم پایه می‌رساند، بنیاد نیکوکاری جمیلی در راستای حمایت از ایجاد کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی باهدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را به‌صورت سالیانه در سطح ملی برگزار می‌نماید .

برگزیدگان نهایی جشنواره از اعتبار ویژه ی بنیاد نیکوکاری جمیلی به منظور تجاری سازی محصول و ایجاد شرکت نوپا بهره مند می شوند.

چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با محوریت علوم پایه شامل (شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین‌شناسی، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر) برگزار می‌گردد. امسال و هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، محوریت جدیدی با عنوان «تاثیر کرونا بر الگو زیستی» به موضوعات جشنواره اضافه گردیده‌است و شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره می‌توانند علاوه بر ایده‌پردازی در یکی از حوزه‌های علوم پایه، در این بخش از جشنواره نیز شرکت نمایند .

برگزیدگان جشنواره، از شرایط ویژه‌ همراهی تا تجاری‌سازی ایده جهت ورود به اکوسیستم کارآفرینی و اقتصادی کشور نیز برخوردار خواهند شد .

از کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌شود با مراجعه به وب‌سایت جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به آدرس www.ysf-persia.com پس از مطالعه شاخص های ارزیابی، نسبت به ثبت ایده خود اقدام نمایند .

فرصت ارسال ایده : ۱۸ مرداد لغایت ۱۸ مهر ماه  ۱۳۹۹

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره : ۹ آذر ماه ۱۳۹۹

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات