امضاء تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری فارس و پارک سلامت روان حاجات

امضاء تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری فارس و پارک سلامت روان حاجات

امضاء تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری فارس و پارک سلامت روان حاجات

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری فارس و پارک سلامت روان حاجات به امضاء طرفین رسید.

موضوع اصلی این تفاهم‌نامه همکاری، تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت بالقوه طرفین در شناسائی، جذب، هدایت و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین در راستای خدمت‌رسانی به افراد با نیازهای ویژه از جمله کم‌توان‌ذهنی، اوتیسم، سالمندی و آسیب‌دیدگان اجتماعی است.

دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس در نشست مشترک با مدیران پارک سلامت روان، با بیان اینکه تعامل با سایر دستگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی از برنامه‌های پارک علم و فناوری فارس است، بیان داشت: ظرفیت و توانمندی مناسبی در واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری فارس وجود دارد که می‌توان در جهت برطرف کردن نیازهای مختلف جامعه و صنعت از آن استفاده نمود.

رئیس پارک علم و فناوری فارس اضافه کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های فعال در زمینه تجهیزات حسی و حرکتی معلولان، مشارکت در برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارتاپ‌های حوزه سلامت روان و همچنین معرفی شرکتهای دارای ایده کاربردی مرتبط با پارک سلامت روان از مهمترین موارد مورد توجه در این تفاهم نامه است که امیدواریم نتایج مثبتی از همکاری متقابل حاصل شود.

دکتر حاجات‌نیا رئیس پارک سلامت روان نیز با اظهار خرسندی از حضور در پارک علم و فناوری و مفیدبودن بازدید از واحدهای منتخب در این مجموعه، بیان داشت: علاوه بر تولید محصولات سخت‌افزاری در حوزه سلامت، نیاز به تولیدات نرم‌افزاری در این حوزه نیز وجود دارد که امیدواریم با راه‌اندازی مرکز نوآوری سلامت روان بتوان گامی موثر در این خصوص برداریم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات