منابع اختصاصی پارک یزد در حوزه خدمات تجاری سازی به شرکت ها بی‌نظیر است

شرکت سورنا از سال ۹۴ همزمان با راه اندازی فن بازار استان یزد به عنوان کارگزار آن انتخاب شد و موفقیت های بسیاری در این حوزه کسب کرد که آخرین مورد آن کسب عنوان رتبه اول در بین فن بازارهای کشور در سال ۹۸ است.
این شرکت از سال ۹۲ فعالیت خود را در پارک یزد در زمینه توسعه و انتقال فناوری و تجاری سازی طرح های فناور و دانش بنیان آغاز کرد.
علومی، مدیر عامل این شرکت ضمن انتقاد از نگاه اشتباه به تجاری سازی در کشور، گفت: تجاری‌سازی کار بسیار پر ریسکی است و در کشور ما نگاه درستی به این مسئله وجود ندارد و علی رغم تولید فناوری های جدید، در حوزه تجاری سازی مشکلات زیادی داریم.
وی با اشاره به اثرگذاری شرکت سورنا در حوزه فناوری و نوآوری به صورت مستقیم و غیرمستقیم،گفت: تاکنون این شرکت توانسته با فعالیت های مختلف بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای شرکت های فناور و دانش بنیان به خصوص در استان یزد و پارک علم و فناوری اثرگذاری داشته باشد.
علومی،شرکت سورنا را در حوزه بازار، جذب سرمایه و رفع نیازهای فناوری دارای بالاترین رکورد ها در کشور دانست و گفت: متاسفانه بازخورد استانی و ملی این موفقیت ها برای شرکت همیشه در کمترین شکل ممکن قرار داشته است. مدیرعامل شرکت سورنا با اشاره به فعالیت های این شرکت در فن بازار استان یزد، گفت: برنامه عملیاتی استان یزد در سال ۹۹ بسیار حرفه‌ای طراحی شده است.
وی افزود: در این برنامه عملیاتی به اکثر شرکت های فناور و دانش بنیان پارک سرویس‌های بسیار خوبی ارائه شده است‌
علومی تصریح کرد: منابعی که پارک یزد در حوزه خدمات تجاری سازی برای شرکت های مستقر در آن گذاشته است امسال بسیار خوب و بی‌نظیر است.
علومی با اشاره به همکاری سورنا با پارک علم و فناوری یزد، فن بازار ملی، صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت شهرک های صنعتی و دانشگاه یزد با هدف شبکه سازی در حوزه های مختلف عرضه و تقاضا و ارائه سرویس های اثرگذار،ابراز امیدواری کرد:حوزه تجاری سازی فناوری و نوآوری به عنوان ارکان اصلی بروز توانمندی ها و ایجاد ثروت در کشور ما بتواند به جایگاه خودش برسد و ما هم بتوانیم در این زمینه موثر باشیم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات