سرپرست پارک علم وفناوری کرمانشاه خبرداد: حضور۲۲ واحد فناور و شرکت دانش بنیان استان در نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری

سرپرست پارک علم وفناوری کرمانشاه خبرداد: حضور۲۲ واحد فناور و شرکت دانش بنیان استان در نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری

سرپرست پارک علم وفناوری کرمانشاه  گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (۲۰۲۰INOTEX )  ازامروز ۲۲  مرداد ماه بصورت مجازی فعالیت خود را آغاز کرد و پارک علم و فناوری کرمانشاه نیز با حضور ۲۲ واحد فناورو دانش بنیان در این نمایشگاه به ارایه دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه های مختلف فناوری و نوآوری می پردازند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکتر سیامک آزادی با اعلام خبر فوق افزود:پارک علم و فناوری کرمانشاه با هدف توسعه فعالیت های شرکت های  فناور و دانش بنیان  استان و بمنظور معرفی محصولات و دستاوردهای آنها برنامه جامعی را درحوزه های مختلف تدوین کرده است که فراهم نمودن امکان حضور رایگان در نمایشگاه های ملی و بین المللی بخشی از این برنامه است.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه تصریح کرد:بکارگیری مشاوران ، برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی ، برگزاری تورهای فناوری و نشست های  انتقال تجربه و ارتباط موثر با بازارهای هدف  واحد های فناور شامل سازمان های دولتی و خصوصی ونیز بهره گیری از کارگزاری های تخصصی در حوزه هایی همچون ارزش گذاری فناوری ، استقرار نظامها و سیستمهای مدیریت کیفیت ،طراحی صنعتی و ثبت برند بخشی از این برنامه هاست.

وی در ادامه به نحوه حضور واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود:نمایشگاه  اینوتکس۲۰۲۰  امسال برای رعایت پروتوکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزارمی‌شود که  دراین بخش غرفه‌های سه بعدی در فضای مجازی در اختیار شرکت‌ها و استارتاپ‌های شرکت‌کننده قرار گرفته است.

آزادی ادامه داد: این رویداد تلاش دارد تا از طریق گفتگو و شبکه‌سازی، سرمایه‌گذاران را با استارتاپ‌ها و ایده‌های نو و فناورانه آشنا کند. در این رویداد شرکت‌های فناور  و فعالان استارتاپی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. محصولات، خدمات و ایده‌های مطرح شده با سرمایه‌گذاران در میان گذارده می‌شود.

وی در پایان به اسامی واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان تحت حمایت پارک علم و فناوری  کرمانشاه که در این نمایشگاه حضور دارند اشاره کرد و افزود: پارس نانو ریس، شرکت دانش بنیان فن آوران کاشت زاگرس، جهان باتری غرب، بیستون زیست فناور، سان طب، برنامه نویسی نخل، شرکت مهان اکسیر شمس، شرکت دانش بنیان کشت و توسعه گیاهان دارویی بیستون شفاء، دانش بنیان آتیه سازان الکترونیک، زیست تولید رازی، بهینه سازان برخط تارنما پورمحمد، پویانمایان طاق بستان، صنایع به زیست آفرین کانی با، شرکت کشت و صنعت سالم فرآور باختر، سانا صنعت ماندگار، شرکت ایده سازان زیستی زاگرس، پیشگامان ایده نگار، نورسا دایان درمان، گروه صنعتی فناوران آبیز قطره، مدیریت مکانی فضاکاو ، رایا پرداز نوین آرتمن کرمانشاه، شرکت دانش زیست دریا، تحلیلگران سیستم زاگرس و گلاتکسان  حضور دارند که علاقمندان می توانند از امروز ۲۲ تا ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از غرفه های مجازی آنها بازدید کنند.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هشت دوره خود، میزبان بیش از ۴۰۰۰۰ بازدید کننده متخصص و ۱۴۰۰ شرکت کننده غرفه دار از ۲۵ کشور مختلف بوده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات