ورناپ (Varnup) خلاق شد.

ورناپ (Varnup) خلاق شد.

ورناپ ( Varnup ) خلاق شد.

نزدیک‌ترین، پر تخفیف‌ترین، محبوب‌ترین و ارزان‌ترین فروشندگان کالا و خدمات شهر

شرکت ویرا فناوران گیلار از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان خلاق شد.

شرکت ویرا فناوران گیلار، با استارتاپ ورناپ از طریق مبادی جذب و پذیرش صنایع خلاق پارک علم و فناوری گیلان و مجوز قطعی زیست بوم صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق پذیرفته شد.

ورناپ ( Varnup ) یک بستر تبلیغاتی و تخفیف‌دهی برای همه کسب و کارهاست که از طریق سایت و اپلیکیشن آن، هم می‌توانند تخفیف بدهند و هم تخفیف بگیرند. علاوه بر آن در ورناپ کاربران می‌توانند نزدیک‌ترین، پر تخفیف‌ترین، محبوب‌ترین و ارزان‌ترین فروشندگان کالا و خدمات شهر خود را پیدا کنند.

هدف ورناپ این است که همه کسب و کارهای کشور در آن معرفی شوند و بتوانند کالاها و یا خدمات خود را معرفی کنند.

ورناپ یک دایرکتوری کسب و کارها در بستر تخفیف‌دهی است که هدف آن بر پایه ایجاد ارزش برای مشتریان است تا بتوانند بهترین، مشتری مدارترین و نزدیک‌ترین کسب و کار مورد نیاز خود را پیدا کنند. کاربران در ورناپ می‌توانند به راحتی محصولات یا خدمات خود را در فضای مجازی به دیگران معرفی کرده و از این راه مشتریان بیشتری بدست آورند.

قابل توجه اینکه شرکت ویرا فناوران گیلار از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری گیلان بوده و سیستم حضور و غیاب تیرافا ( Tirafa ) یکی دیگر از استارتاپ‌های آن است.

آدرس سایت ورناپ www.varnup.com است و کاربران با ورود در این سایت قادر خواهند بود کسب و کار و خدمات خود را معرفی کنند.

آقای مهندس ایمان قربانی دبیر اجرایی و توسعه مرکز نوآوری صنایع خلاق در این‌باره گفت: به چرخه هایی از خلق، تولید و توزیع کالاها و خدمات اطلاق میشود که خلاقیت و سرمایه فکری را به عنوان ماده خام به کار می‌گیرد.

دبیر اجرایی و توسعه مرکز نوآوری صنایع خلاق پارک علم و فناوری گیلان درباره حوزه‌های فعالیت‌ صنایع خلاق گفت: صنایع خلاق متشکل از مجموعه ای از فعالیت‌های دانش بنیان هستند که در عین حال متمرکز بر هنر و فرهنگ (و نه محدود به آن) می‌باشند و پتانسیل درآمدزایی از تجارت و نیز حقوق مالکیت فکری دارند. این صنعت به چهار دسته: میراث فرهنگی، محصولات هنری، محصولات رسانه‌ای و محصولات مبتنی بر آفرینش‌های کارکردی، تقسیم می‌شوند.

قربانی از مرکز نوآوری صنایع خلاق پارک علم و فناوری گیلان به عنوان تنها مبادی جذب و پذیرش شرکت‌های متقاضی خلاق در شمال کشور یاد کرد و گفت:  این مرکز آماده مشاوره و معرفی جهت ثبت شرکت خلاق با مجوز معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری می باشد و علاقه مندان در این حوزه می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مزایا و فعالیت‌های شرکت‌های خلاق از طریق سایت توسعه زیست بوم صنایع خلاق وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس www.ircreative.isti.ir مراجعه نمایند.

ایشان ضمن تبریک این دستاورد مهم به گروه گیلار گفت: پارک علم و فناوری گیلان به گروه گیلار بخاطر این دستاورده مهم تبریک گفته و حمایت خود را در مسیر توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی شمال کشور با ارائه خدمت رسانی به همه فعالان نوآوری اعلام می دارد.

ایمان قربانی در پایان گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت شرکت خلاق و یا مشاوره از طریق ایمیل imaanghorbani@gmail.com و شماره تماس  ۳۳۴۶۱۵۵۴ (۰۱۳) با دبیرخانه اجرایی مرکز نوآوری و صنایع خلاق گیلان تماس حاصل فرمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات