وزیر علوم روز کارمند را به کارکنان خدوم و شریف نظام آموزش عالی کشور تبریک گفت

وزیر علوم روز کارمند را به کارکنان خدوم و شریف نظام آموزش عالی کشور تبریک گفت



به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام دکتر غلامی به شرح زیر است:

با نکوداشت نام و یاد و راه سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع)، یاد و خاطره مجاهدان عرصه ایمان و عمل، شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی می داریم. "چهارم شهریور ماه؛ روز کارمند"، فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش های صادقانه و خدمات خالصانه کارمندان نیکونهادی است که با نیروی تعهد و تخصص در دانشگاهها، پژوهشگاهها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و ستاد وزارت در جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف نهاد بزرگ آموزش عالی ایفای نقش می کنند.

فرا رسیدن روز کارمند، از سویی فرصتی برای مدیران دستگاههای اجرایی است تا بر عزم خود برای قدردانی شایسته از قشر شریفِ کارکنان دولت بیفزایند و در راستای افزایش رضایتمندی ایشان اقدام نمایند و از سوی دیگر فرصتی است برای کارمندان تا با بازنگری در روش‌ها و پرورش خلاقیت و نوآوری، میزان بهره وری و استفاده بهینه از منابع را بهبود بخشند.

بی شک بستر و زمینه موفقیت های چشمگیر کشور در حوزه های علمی، تحقیقاتی و فناوری مرهون تلاش، همت و سختکوشی کارکنان استادان، نخبگان، پژوهشگران و دانشجویانی است که با کمترین امکانات با دل و جان در جهاد علمی کشور مشارکت می کنند.

در این میان و در روزهای اخیر و شرایط دشوار برگزاری آزمون های سراسری در دوران شیوع کرونا، کارکنان شریف و خدوم دانشگاه های سراسر کشور با همکاری و مشارکت مثال زدنی در برگزاری مطلوب این آزمون ها به یاری سازمان سنجش آموزش کشور شتافتند که اینجانب به نوبه خود از آنها قدردانی می نمایم.

در پایان، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران محترم در ستاد وزارت علوم و خانواده بزرگ آموزش عالی درسراسر کشور تبریک عرض می نمایم و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال خواهانم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

منبع خبر

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

    نظرات