دومین کارگاه آموزش مشاوران رسمی صنایع کوچک و متوسط کشور در بوشهر برگزار شد

دومین کارگاه آموزش مشاوران رسمی صنایع کوچک و متوسط کشور در بوشهر برگزار شد



به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، کارگاه شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه صنایع استان بوشهر با حضور ۲۰ نفر از متخصصان، اعضای هیات علمی و فناوران شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس با هدف آموزش و  تربیت مشاوران فناوری شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی در تاریخ ۲۰ الی ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۹ توسط شرکت شتاب دهندگان بازار پارس برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این کارگاه با تایید معاونت صنایع کوچک وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مشاوران رسمی فناوری گواهی دریافت خواهند نمود و خدمات مشاوره خود را از طریق سامانه eservice.isipo.ir به شرکت های صنعتی ارائه خواهند نمود.

شایان ذکر این کارگاه در راستای رویداد شناسایی و عارضه یابی صنایع استان بوشهر برگزار شده که تمامی متخصصان، اعضای هیات علمی و شرکت های فناور و دانش بنیان می توانند با ثبت نام در سایت shetaba.ir در این رویداد ثبت نام و مشکلات و عارضه های که از صنایع استان و یا کشور شناسایی نموده اند به همراه پیشنهاداتی که برای رفع آن دارند را ثبت نمایند. مراسم اختتامیه و داوری طرح های ثبت شده در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ برگزار و هدایای نقدی و حمایت های ویژه ای از طرح های برگزیده انجام خواهد پذیرفت.

علاقمندان و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های ۹۱۰۷۱۰۳۳-۰۲۱ و یا شماره ۰۹۳۹۹۲۹۰۸۰۵ شرکت شتاب دهندگان بازار پارس تماس حاصل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

منبع خبر

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

    نظرات