تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری فارس و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری فارس و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

تفاهم ‌نامه راه‌اندازی مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری فارس در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، در نشست مشترکی با حضور روسای پارک علم و فناوری فارس و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس تفاهم نامه راه‌اندازی مرکز رشد مشترک کشاورزی به امضاء رسید.

دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس در این نشست گفت: این تفاهم نامه با استناد به ابلاغ سیاست‌های کلی علم و فناوری از طرف مقام معظم رهبری و اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت‌دهی سرمایه‌های اجتماعی به سوی کسب و کارهای دانش بنیان و تفاهم نامه منعقده بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی منعقد گردید و بر اساس آن طرفین متعهد به همکاری و مشارکت جهت تاسیس و راه اندازی مرکز رشد مشترک کشاورزی شدند.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه واحدهای فناور حوزه کشاورزی می‌توانند در مرکز رشد واقع در مرکز تحقیقات کشاورزی استان مستقر و از مزایای استقرار در پارک علم و فناوری فارس بهره‌مند گردند.

دکتر زارع رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی فارس نیر در این نشست افزود: این مرکز با استفاده از توان اعضا هیات علمی، محققان و کارشناسان مرکز در داوری و مشاوره علمی به متقاضیان ارائه خدمات خواهد نمود و واحدهای فناور مستقر می توانند از امکانات و تجهیزات پارک و مرکز تحقیقات استفاده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات