جلسه رییس پارک علم و فناوری استان سمنان آقای دکتر محسن نظری با فرماندار محترم میامی آقای مهندس ملایری

جلسه رییس پارک علم و فناوری استان سمنان آقای دکتر محسن نظری با فرماندار محترم میامی آقای مهندس ملایری

این جلسه با هدف بسترسازی ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور در میامی برگزار شد. در ابتدای این جلسه آقای دکتر نظری ضمن معرفی  پارک علم و فناوری استان سمنان به تشریح امکانات و خدمات  پارک در حوزه های مختلف پرداختند. ایشان توسعه پارک و مراکز رشد واحدهای فناور در استان را بسیار حائز اهمیت دانسته و گفتند سیاست پارک توسعه متوازن مراکز رشد در غرب و شرق استان است. آقای دکتر نظری با اشاره به این موضوع که در حال حاضر در غرب استان در تمامی شهرها مراکز رشد فناوری احداث و واحدهای فناور خوبی در آن ها مستقر شده اند، ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور در میامی را لازم برشمردند.
ایشان با برشمردن پتانسیل های منطقه میامی در بخش کشاورزی و دامپروری، معدن و صنایع معدنی و حوزه صنایع دستی و گردشگری امکان ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور و توسعه  اشتغال فناور محور را با توجه به امکانات و خدمات بسیار گسترده و مطلوب پارک بسیار حائز اهمیت برشمردند.
رییس پارک علم و فناوری استان سمنان همچنین کمک خیرین و مدیران مجموعه شهری میامی در تحقق سیاست توسعه متوازن پارک وایجاد مرکز رشد در این شهر را امری مهم دانستند.
در ادامه جناب آقای مهندس ملایری فرماندار میامی ضمن خوش آمدگویی به رییس و مدیران پارک، به تشریح ضرورت توسعه اشتغال در این شهرستان اشاره کردند.
ایشان ضمن استقبال از ایجاد مرکز رشد در میامی با اشاره به پتانسیل بالای این شهرستان گفتند هدف فرمانداری توسعه اشتغال پایدار و دانش محور در سه حوزه کشاورزی، صنایع معدنی و صنایع دستی و گردشگری است و به زودی شهرک تخصصی صنعتی حوزه معدن در استان سمنان در شهرستان میامی ایجاد خواهد شد در پایان آقای مهندس ملایری قول مساعدت فرمانداری برای شروع همکاری در فضای مناسب و با بسیج امکانات را در شهرستان میامی دادند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان سمنان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان سمنان

پارک علم و فناوری استان سمنان

پارک علم و فناوری استان سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر شاهرود می باشد

نظرات