مرکز توسعه تجارت الکترونیکی پاسخ انتقاد کسبوکارها به «سامانه امتا» را داد
در ابتدای امر باید گفت سامانه امتا اولین بار در الکامپ سال ۹۸ رونمایی شد در همان زمان نیز مقرر شده بود تا کسب و کارها با اتصال به آن امکان احراز هویت کاربران خود را فراهم کنند؛ اما تا امروز این موضوع محقق نشده است. مرکز تجارت توسعه الکترونیکی اما گفته برخلاف اظهارات مطرح شده، تجربه امتا در احراز هویت طرح فروش فوقالعاده خودرو یک تجربه موفق بوده و برای گواه این ادعا اعلام کرده که در ده روز، هفت میلیون کاربر شناسایی و احراز هویت شدند. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برابر این انتقاد گفته که هیچ شبکه اجتماعی که کارکرد پلتفرمهای آگهی را داشته باشد وجود ندارد و همچنین ادعا کرده که صرفا کاربرانی که قصد انجام اقدامات سوداگرانه و خلافکارانه دارند در این بسترها فعالیت میکنند. در پایان این اطلاعیه ذکر شده که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در آذرماه سال گذشته و مردادماه سال جاری با نمایندگان سکوهای آگهی و اتحادیه کشوری کسبوکارهای مجازی جلساتی داشته و به تفاهماتی رسیده است و اصلاحاتی در سامانه امتا ایجاد کرده است. با این حال مرکز توسعه تجارت الکترونیکی میگوید که با وجود انجام این اصلاحات، هیچ همکاری با سامانه امتا از سوی بازیگران پلتفرمهای آگهی صورت نگرفته است.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات