نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۱۰ کشور برگزار شد

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۱۰ کشور برگزار شد

به‌منظور انتخاب دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۱۰ کشور نشستی به‌صورت مجازی با حضور دکتر عبدالهی نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در ابتدای این نشست که شنبه ۱۲ مهرماه برگزار شد، دکتر عبدالهی نژاد با تقدیر از تلاش  روابط عمومی‌های منطقه ۱۰ کشور در آگاهی‌رسانی به جامعه در دوره شیوع بیماری کرونا، گفت: جامعه همواره نگاهی مثبت و همراه با اعتماد به دانشگاه‌ها داشته است و این مسئله موجب شده که نظرات کارشناسی اعضای هیئت‌علمی به‌خوبی از سوی جامعه پذیرفته شود.

وی افزود: در جریان همه‌گیری بیماری کرونا وظیفه روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری سخت‌تر است زیرا با توجه به جایگاه آموزشی و علمی مسئولیت آگاهی‌رسانی و هدایت جامعه را بر عهده ‌دارند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار این شد که با توجه به ظرفیت‌های استان خوزستان، روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی  و فناوری منطقه ۱۰ کشور زمینه‌ی ارتباط هرچه بهتر با دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی استان برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای استان را فراهم نمایند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز همچنین از تلاش های دکتر ندا شفیعی مدیر پیشین روابط عمومی این دانشگاه و تلاش های وی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی تقدیر کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست که با حضور دکتر ندا شفیعی معاون اداره روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همراه بود، مدیران روابط عمومی‌های منطقه ۱۰ کشور به بیان نظرات خود درباره وضعیت روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی و ... پرداختند و با رای اکثریت، فخرالدین ترابی‌زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۱۰ کشور انتخاب شد.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات