بازدید استاندار گیلان از شرکت دانش بنیان پارسی گیل

بازدید استاندار گیلان از شرکت دانش بنیان پارسی گیل





امروز ۲۰ مهر ۱۳۹۹ استاندار گیلان به همراه مدیرکل پارک علم و فناوری گیلان و مدیرکل صنعت و معدن و برخی از روسای ادارات از شرکت دانش بنیان پارسی گیل مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رودسر بازدید کرد.


استاندارگیلان طی این بازدید گفت:  از تلاشهای این شرکت جهت تولید دستگاه ضدکرونا از ابتدای امر در جریان هستم و با وجود همه کارشکنی ها و مخالفت ها امروز شاهد به بار نشستن این تلاشها هستم که به عنوان نمونه ای از تلاشهای جوانان فعال در عرصه دانش بنیان است .


دکتر باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان هم از حمایت های پارک علم و فناوری گیلان از ابتدای شروع فعالیت این شرکت توضیحات را به استاندار گیلان دادند .


در ادامه عادل رنجی مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رودسر از حضور استاندار و مدیران کل تشکر نمود و در خصوص فعالیت این شرکت از ابتدای شیوع کرونا گزارش کاملی ارائه کرد .


سپس مدیرعامل شرکت پارسی گیل از فروش حدود ۱۵۰۰ دستگاه تولیدی این شرکت در داخل کشور و ارسال دستگاه به ده کشور دنیا در این مدت گزارشی داد و نحوه ارسال دستگاه به سایر کشورها را از طریق پست هوایی با همکاری شرکتهای بازرگانی اعلام نمود .


همچنین به میزان فروش دستگاه ها به مبلغ چهار میلیارد تومان اشاره کرد و از سایر دستگاه هایی که در آینده رونمایی می گردد نیز سخن گفت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات