بازدید رییس و مسئولین پارک علم و فناوری کردستان از کارخانه بتن گازی ژیوار (هبلکس غرب)

بازدید رییس و مسئولین پارک علم و فناوری کردستان از کارخانه بتن گازی ژیوار (هبلکس غرب)

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، در ابتدای این بازدید مهندس عطری مدیر عامل کارخانه هبلکس غرب به معرفی فعالیت‌ها پرداخت و گفت: شرکت بتن گازی ژیوار تولیدکننده بلوک‌های بتن هوادار اتوکلاو شده سبک تحت نام تجاری هبلکس غرب است. این کارخانه در حال حاضر با  تولید روزانه  ۳۰۰ متر مکعب بلوک بتن هوادار اتوکلاو شده  و تولید چسب بلوک به میزان ۳۰ تن در روز، از بزرگترین و به‌روزترین کارخانه‌های غرب کشور می باشد. وی در ادامه افزود: بلوک سبک AAC هبلکس غرب جزو محصولات سبز و دوستدار محیط سبز با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت میباشد. هدف هبلکس غرب تامین بیشترین رضایت و اطمینان خاطر مصرف کنندگان در بکاربردن محصولات بلوک AAC  وترویج فرهنگ سبک سازی با محصولات دوستدار محیط زیست در صنعت ساختمان سازی است. مدیر عامل بتن گازی ژیوار رسالت این کارخانه را ارائه محصول با بالاترین کیفیت و کسب رضایت مشتریان، به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز، ارائه محصولات به روش دانش محور و ایجاد اشتغال برای جوانان عنوان کرد.

در ادامه دکتر سعیدی، رییس پارک علم و فناوری کردستان، با تشکر از همت بلند مدیر عامل و دیگر کارکنان کارخانه هبلکس غرب، اظهار داشت: برای ارائه محصولات بهتر لازم است بخش تحقیق و توسعه کارخانه با حساسیت و اهمیت ویژه‌ای فعالیت نماید. وی در ادامه گفت:  ارتقاء کیفیت محصولات با برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور ممکن است و پارک علم و فناوری کردستان می‌تواند زمینه ساز برقراری این ارتباط باشد. وی در پایان اظهار داشت: توجه جدی به واحدهای تحقیق و توسعه و ارتباط با مراکز دانش بنیان و نخبگان و پژوهشگران می تواند در ارتقاء محصولات و توسعه بازارهای داخلی و بین المللی تحول ایجاد کند و پارک علم و فناوری کردستان این آمادگی را دارد که پذیرای استقرار واحد تحقیق و توسعه کارخانه باشد.

در پایان، رییس و مسئولین پارک علم و فناوری کردستان به بازدید از خط تولید این کارخانه پرداختند و سرکار خانم دکتر عطری مدیر تولید توضیحات لازم را در خصوص بخش‌های مختلف ارائه نمودند.
گفتنی است که کارخانه بتن گازی ژیوار (هبلکس غرب) در کیلومتر ۱۵ جاده سنندج کرمانشاه، روستای گزنه جنب کشتارگاه دام سنندج راه اندازی شده و  واحدهای تولیدی آن شامل: واحد تولید بلوک های بتن هوادار اتوکلاو شده به ظرفیت۳۰۰ متر مکعب در روز، واحد خُردایش و فرآوری سیلیس، واحد تولید پودر آهک میکرونیزه، واحد تولید ملات آماده  خشک به ظرفیت ۳۰ تن در روز می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات