مدیر عامل بنیاد برکت از واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری  استان کرمانشاه بازدید کرد

مدیر عامل بنیاد برکت از واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری  استان کرمانشاه بازدید کرد

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: عمده طرح های دانش بنیان مورد حمایت بنیاد مربوط به استانهای کم برخوردار و محروم کشور است.

امیرحسین مدنی امروز (۲۷ مهر) در حاشیه بازدید از مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: از واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم.

مدنی در ادامه با بیان اینکه اصل کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه محرومیت زدایی بحث توانمندسازی و اشتغالزایی با محوریت تولید است، گفت: در همین راستا محورهای مختلفی را در دستور کار داریم و نگاه ویژه ما در حوزه تولیدات دانش بنیان است.

وی از سرمایه گذاری بنیاد برکت در بنگاه ها و مشاغل کوچک و متوسط خبر داد وافزود: در این زمینه تاکنون در ۴۰۰ بنگاه حدود هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته ایم.

مدنی تصریح کرد: حوزه دیگر فعالیت ما در بحث اشتغالزایی، بحث سرمایه گذاری در مشاغل خرد و خانگی است که عمدتا در روستاها و حاشیه شهرها فعال هستند.

وی افزود: در این زمینه تاکنون در ۶۵ هزار مورد از مشاغل خرد و خانگی سرمایه گذاری داشته ایم که منجر به ایجاد ۱۹۵ هزار شغل شده است، تمامی مشاغل ایجاد شده پیگیری شده و کُد رهگیری دارند که می توانیم در اختیار هر نهادی قرار دهیم.

این مسئول از سرمایه گذاری بنیاد برکت در مشاغل دانش بنیان هم خبر داد وافزود: سرمایه گذاری در این بخش برای ما اهمیت ویژه ای دارد و تاکنون از ۳۶۹ طرح دانش بنیان در کشور حمایت کرده ایم که منجر به ایجاد دو هزار شغل در کشور شده است.

وی افزود: از این تعداد ۴۹ طرح مربوط به استان کرمانشاه است که قرار است از طرح های دانش بنیان بعدی هم در این استان حمایت شود.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطرنشان کرد: عمده طرح های دانش بنیان مورد حمایت مربوط به استانهای کم برخوردار و محروم کشور است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات