بلومبرگ مطرح کرد: نقش با سلام در رونق بخشی به اقتصاد محلی و خانگی ایران

بلومبرگ مطرح کرد: نقش با سلام در رونق بخشی به اقتصاد محلی و خانگی ایران


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم به نقل از پایگاه خبری معتبر و بین المللی بلومبرگ، شرکت دانش بنیان باسلام عضو پارک علم و فناوری استان قم به عنوان یکی از شرکت های موفق در رونق بخشی به اقتصاد محلی و خانگی ایران معرفی شده است.
پایگاه معتبر خبری و اقتصادی بلومبرگ، درگزارشی تحت عنوان«اقتصادی که ترامپ تلاش کرد نابود کند با «ساخت ایران» رونق می‌گیرد» با معرفی نمونه هایی از استارتاپ های موفق و احیا کننده اقتصاد مقاومتی و متکی به بومی سازی و « ساخت ایران» تحریم های ظالمانه دولت ترامپ علیه اقتصاد ایران را بی اثر ارزیابی کرد.
در این گزارش، یکی از شرکت های استارتاپی موفق و تقویت کننده مولفه های بومی سازی و ساخت ایران، شرکت دانش بنیان با سلام عضو پارک علم و فناوری استان قم معرفی شده است.
رشد چشمگیر فعالیت های شرکت های استارتاپی

براساس این گزارش، نشریه بلومبرگ حرف های امیر علی صبور، مدیر ارتباطات بازاریابی در خرده فروش آنلاین باسلام را بازتاب داده است.
مدیر ارتباطات بازاریابی با سلام می گوید: «در دو سال گذشته روند مشخصی وجود داشته است که در آن تعداد بیشتری از مردم در حال به راه انداختن کسب و کارهای کوچک و فروش چیزهایی هستند که خودشان می توانند تولید کنند.»

وی افزود: این وب سایت خریداران را با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان ارتباط می دهد و در سال جاری تاکنون ۴۸ هزار مورد ثبت نام داشته در حالی  که این رقم در سال گذشته برابر با ۴ هزار مورد بوده است.
البته در این گزارش به دیگر نمونه های موفق استارتاپی پرداخته شده است و به دنبال این است که ثابت کند سیاست های تحریم گرانه ترامپ تاثیر آن چنانی در رشد و توسعه اقتصاد دانش بنیان ایران نداشته است..

باسلام، بازار کسب و کارهای خانگی و محلی

شایان ذکر است، باسلام، پلتفرم خرید از تولیدکننده‌ ایرانی است. تولیدکنندگان می‌توانند در باسلام غرفه رایگان بسازند و محصولات خود را به خریداران عرضه کنند. در این بازار آنلاین می‌توان محصولات خوراکی خانگی، صنایع دستی و بسیاری دیگر از تولیدات ایرانی را پیدا و خریداری کرد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات