دکتر حسن حبیبی بعنوان سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس (استان بوشهر) معرفی شد



به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، طی حکمی از سوی دکتر غلامی وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس معرفی شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر حسن حبیبی

با سلام و احترام
با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر حبیب رستمی ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان، بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم جناب عالی به سمت سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس( بوشهر) منصوب می شوید.

امید است با تدبیر جناب عالی و تعامل موثر با مدیریت استان و دانشگاه های بزرگ منطقه برنامه های جاری پارک تداوم یافته و شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک در عرصه های کالبدی و محتوایی و نقش آفرینی هرچه بیشتر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری فرآهم آمده و جایگاه پارک علم و فناوری خلیج فارس در برنامه های توسعه ای منطقه ارتقا یابد.

با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی ماموریت ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای  اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

منصور غلامی
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری



لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

منبع خبر

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

    نظرات