آیین پایانی نخستین جشنواره بیوتک استارت خوزستان برگزار شد

آیین پایانی نخستین جشنواره بیوتک استارت خوزستان برگزار شد

آیین اختتامیه‌ی نخستین جشنواره بیوتک استارت استان خوزستان به صورت مجازی برگزار و از ایده‌های برتر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، این مراسم ظهر روز چهارشنبه -۲۱ آبان- به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، دبیران علمی و اجرایی جشنواره و تعدادی از دانشجویان علاقه‌مند به صورت مهمان، برگزار شد.

در آیین پایانی این جشنواره، سه ایده به عنوان طرح‌های برتر انتخاب و معرفی شدند. ایده‌ی برگزیده‌ی اول با عنوان «اسکنر هوشمند چشم برای جلوگیری از ابتلا به فشار چشم و گلوکوم» از محمد سرایی، ایده‌ی برگزیده‌ی دوم با عنوان «بهینه‌سازی تولید و استفاده از مارچوبه» متعلق به حمیده میراهی و ایده‌ی برگزیده‌ی سوم با موضوع «پایگاه داده زیست فن یاد» از رضا قنبری، به عنوان ایده‌های برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی بیوتک استارت خوزستان معرفی شدند.

لازم به ذکر است، علاوه بر انتخاب برگزیدگان اصلی جشنواره، سایر ایده‌ها نیز پس از انجام مشاوره توسط تیم جشنواره و تکمیل ایده‌ی خام اولیه، برای حمایت معنوی به پارک علم و فناوری استان خوزستان معرفی شدند.

گفتنی است، نخستین جشنواره بیوتک استارت استان خوزستان به کوشش انجمن‌های علمی دانشجویی ژنتیک بیوتکنولوژی و علوم زیستی وابسته به مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از هفدهم تا بیست و چهارم آبان ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار شد. طی روزهای برپایی این جشنواره، علاوه بر ارائه طرح ها و ایده ها از سوی دانشجویان، چندین کارگاه آموزشی جانبی به صورت وبینار برای شرکت کنندگان برگزار شد.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات