نشست بررسی برنامه های هفته های پژوهش و فناوری استان بوشهر برگزار شد

نشست بررسی برنامه های هفته های پژوهش و فناوری استان بوشهر برگزار شد



در راستای گفتگو و تبادل نظر در مورد هفته پژوهش و فناوری سال جاری نشستی با حضور رئیس و معاون فناوری و نوآوری و مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خلیج فارس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

دکتر حبیبی توضیحاتی درباره اهمیت برگزاری هفته پژوهش و فناوری ارائه داد و گفت: هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ از ۲۲ آذر به مدت یک هفته آغاز می شود که امیدواریم امسال با همکاری پارک و دانشگاه بتوانیم هفته پژوهش را بهتر از سالهای قبل برگزار کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا، امسال هفته ای متفاوت تر از سالهای قبل خواهیم داشت. در زمینه مقابله با ویروس کووید -۱۹ شرکت های دانش بنیان و فناور استان مستقر در پارک و مراکز نوآوری و رشد استان اقدامات قابل توجهی انجام داده اند که این اقدامات در هفته پژوهش و فناوری منعکس خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس ضمن تبریک انتصاب دکتر حبیبی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز از پژوهشگران و فناوران برتر و دستگاه های حامی فناوران و پژوهشگران تقدیر خواهد شد.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اینکه امسال برنامه های حضوری با توجه به شیوع بیماری کرونا لغو شده است اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای فناوران و پژوهشگران استان امسال بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون فناوری و نوآوری پارک افزود: امسال دستاوردهای فناوران و نوآوران استان از طریق برنامه های تلویزیونی و اینترنتی بصورت زنده معرفی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

منبع خبر

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

    نظرات