برگزیدگان اولین رویداد جذب ایده مجازی جامپ پارک علم و فناوری کرمانشاه معرفی شدند

برگزیدگان اولین رویداد جذب ایده مجازی جامپ پارک علم و فناوری کرمانشاه معرفی شدند

هیات داوران برگزیدگان اولین رویداد جذب ایده مجازی پارک علم و فناوری کرمانشاه "جامپ“ را که پس از انتشار فراخوان در شهریور ماه با حضور ۹۸صاحب ایده برگزار شد، معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، دکتر سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود:این رویداد با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی، شناسایی و جذب صاحبان ایده و آشنایی آنان با فرایند تجاری سازی ایده بر گزار شد.

وی افزود: ۹۸ صاحب ایده در این رویداد شرکت نمودند که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا جلسه دفاع از طرح ها بصورت مجازی در چند روز با حضور داوران در حوزه مختلف برگزار شد.

وی در ادامه افزود: رویداد جامپ در حوزه کشاورزی در دو روز برگزار شد که از ۳۹ ایده ثبت نامی در این حوزه ۱۶ ایده به مرحله ارائه و داوری نهایی رسید که از این تعداد ۳ ایده امتیاز لازم جهت کسب عنوان دوم و سوم  مشترک را کسب کردند و ایده پرداز صبا جهانبخشی با ایده طراحی و ساخت کمپاین خودرو تخصصی برداشت حبوبات مقام دوم و  ایده پردازان شیدا سادات ذوالنوری با ایده استخراج و خالص سازی رنگدانه فیکوستیانین ریز جلبک و  کورش غلامی با ایده پرمیکس گیاهی جهت کاهش کلسترول و افزایش سلنیوم ویتامین ای در تخم مرغ، مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

آزادی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه عمومی نیز ۳۸ ایده ثبت نام کردند و از این تعداد ۱۰ ایده به مرحله ارائه و داوری رسیدند گفت : ۳ ایده امتیاز لازم جهت کسب عنوان دوم و سوم را کسب کردند که بر این اساس صاحب ایده مهران عبدلی قلعه گلینی با ایده سیستم استارترخودرو احیاشونده با ترمز مقام دوم و صاحبان ایده قربانعلی رحیمی با ایده بازی واتر پلو رومیزی و حسین تقی بیگی با ایده ساخت پره توربین های بادی با استفاده از پرینترهای سه بعدی مشترکا مقام سوم حوزه عمومی را کسب نمودند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه افزود:در حوزه ای سی تی هیچ یک از طرح ها حائز رتبه برتر نشدند و در حوزه دانش آموزی با توجه به تعداد کم راه یافتگان به مرحله نهایی، داوری طرح های با دومین رویداد جامپ برگزار خواهد شد.

آزادی افزود:شرکت کنندگان در این رویداد از مشاوره ها و دوره های آموزشی رایگان بهره مند و به آنان گواهی شرکت در رویداد ارایه خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به این موضوع که ایده های برتر در اولویت پذیرش پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار خواهند گرفت و از خدمات استقرار برخوردار خواهند شد، افزود: صاحبان ایده در این مرحله با مشاوران و منتورهای پارک به بررسی الزامات توسعه و تجاری سازی ایده ها می پردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های استان دومین رویداد جامپ در دی ماه سال جاری برگزارخواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات