پیام تسلیت دکتر شاکرمی به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشور

پیام تسلیت دکتر شاکرمی به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای کشور

دکتر محمودرضا شاکرمی، رئیس پارک علم و فناوری لرستان، در پیامی، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ اَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. و آنان را هدایت نموده و کارشان را اصلاح می کند. و آنها را در بهشت که اوصاف آن را برای آنان بیان کرده وارد می کند.

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه ، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند. تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون مطهر شهیدان والامقامی همچون فخری زاده ها، روز به روز مستحکم‌تر خواهد شد و دشمنان اسلام بیش از پیش به اضمحلال و نابودی نزدیکتر خواهند شد.

اینجانب بدین وسیله این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران، مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد

.

دکتر محمودرضا شاکرمی

رئیس پارک علم و فناوری لرستان

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان

پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

    نظرات