چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر...

چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر...

چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد

متونی برای سودآوری بیشتر

انسان از وقتی به هنر تصویرگری روی آورد، نشان داد به تماشای تصاویر بیشتر از نوشتن علاقه دارد. گاهی یک تصویر گویای حرف‌های زیادی است که می‌تواند از سخن اضافه جلوگیری کند. در حال حاضر ویدیوها دربرگیرنده تصاویری هستند که مفهوم و پیام خاصی را به مخاطبان منتقل می‌کنند.

در همین راستا یک کلیپ ویدیویی می‌تواند راوی یک داستان، بیان یک مساله و موضوع، تبلیغ، معرفی یک محصول یا نحوه استفاده از آن و... باشد. در این صورت مخاطب با مشاهده جزء به جزء قسمت‌های فیلم می‌تواند به صورت مستقیم پیام را دریافت کند. درک مفهوم یک فیلم از خواندن یک کتاب و نوشته راحت‌تر است، زیرا مخاطب به راحتی با تصاویر ارتباط برقرار می‌کند و بدون اینکه مدت زیادی را در ذهن خود صرف تصویرسازی کند، می‌تواند تصاویر را مشاهده کند.

با توجه به مزایایی که ویدیوها برای مخاطبان دارند درحال حاضر یکی از روش‌های جذب بازدیدکننده در وب‌سایت، انتشار ویدیو است. ویدیو‌مارکتینگ می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند؛ به طوری که تاثیر آن چندین برابر محتواهای متنی و نوشتاری گزارش شده است.

تاثیر ویدیومارکتینگ

ویدیومارکتینگ به دلیل حجم بالا، می‌تواند موتورهای جست‌وجو را متقاعد کند که در سایت محتوای زیادی بارگذاری می‌شود. از سوی دیگر ویدیوها بیشتر از نوشتارها طرفدار دارند. به همین دلیل موتورهای جست‌وجو اهمیت بیشتری به این نوع محتوا می‌دهند.

وب‌مسترها وقتی در وب‌سایت خود از ویدیومارکتینگ استفاده می‌کنند، تعداد بازدیدکننده‌های سایت را افزایش می‌دهند. همچنین با قراردادن لوگوی شرکت در ویدیو می‌توانند تبلیغات وسیع‌تری را برای شرکت انجام دهند. اگر در محتواهای متنی و نوشتاری لوگو درج شود، کپی‌بردارها پس از استفاده بدون مجوز، می‌توانند لوگو و برند تجاری شرکت را حذف کنند.

در ویدیو امکان حذف برند تجاری و لوگو نیست و زمانی که ویدیوهای یک سایت توسط کاربران دست به دست می‌شود، همزمان لوگو هم انتشار می‌یابد. یکی دیگر از راه‌های موثر برای افزایش تاثیر ویدیو‌مارکتینگ بر سئوی سایت، قرار دادن لینک سایت در گوشه‌ای از ویدیو است. وجود ویدیو‌مارکتینگ نوعی کلاس کاری نیز محسوب می‌شود. وقتی برای کسب‌و‌کار خود ویدیو‌مارکتینگ منتشر می‌کنید، یعنی ابتدا برای کاربران احترام قائل هستید و دیگر اینکه هزینه‌های زیادی را صرف این کار کرده‌اید که نشان از اقتدار شرکت دارد. از سوی دیگر می‌توان با استفاده از این روش اعتماد مشتریان را جلب کرد.

باید و نبایدها

ویدیوها تنها یک‌بار ساخته می‌شوند و امکان ویرایش و اصلاح آنها ممکن نیست مگر اینکه تصمیم بگیرید یک‌بار دیگر برای ساخت ویدیو تلاش کنید. بنابراین باید در زمان ساخت ویدیو تمام تلاش خود را به‌کار ببندید تا بهترین ویدیو را بسازید.

در ویدیو‌مارکتینگ، «اختصار» اهمیت زیادی دارد. نباید بیش از حد به حواشی و موارد غیرضروری پرداخته شود تا مخاطب بتواند در یک کلیپ کوتاه پیام را دریافت کند.

هزینه و زمانی که برای ساخت ویدیومارکتینگ صرف می‌شود بیشتر از تولید محتواهای نوشتاری است اما نباید فراموش کرد تاثیر آن در فضای اینترنتی چندین برابر متن‌های نوشتاری است.

برای ویدیو‌مارکتینگ باید یک عنوان مناسب انتخاب کنید که روی مخاطبان و بازدیدکنندگان تاثیر مطلوب برجای بگذارد و آنها را برای انتشار و بازدید از ویدیو ترغیب کند. ویدیو‌مارکتینگ را باید در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. بارگذاری آن در وب‌سایت کافی نیست.

قبل از اینکه به نحوه استفاده از بازاریابی محتوای ویدیویی بپردازیم، مهم است که ابتدا بفهمید چه چیزی باعث کلیک ویدیو می‌شود.

فیلم‌ها به شما اجازه می‌دهند داستان بگویید؛ داستان‌هایی که می‌توانید برای اتصال به مخاطب مورد نظرتان استفاده کنیدو  یک  بازاریاب می‌تواند از آن برای ایجاد برداشت‌های قدرتمند و روابط طولانی‌مدت بهره ببرد. این داستان‌ها باید راحت ارائه شوند.

ویدیو این امکان را دارد که به چشم‌اندازها و مشتریان‌تان در درک شغل‌تان کمک و زمینه‌ای برای تبلیغات آینده ایجاد کند. اما این روشی شگفت‌انگیز برای پخش ایده‌هایتان با داستان‌های معنی‌دار است و ماجرا را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند.

شما به‌عنوان مصرف‌کننده باید انتخاب کنید بیشتر درگیر کدام مولفه باشید؛ ویدیویی که به نظر می‌رسد مانند قله فروش است یا روایتی که به شما ارزش محصول را می‌گوید؟ مصرف‌کنندگان اکنون اگر احساس کنند زندگی‌شان پس از استفاده از آن تغییر می‌کند، بیشتر به برند گرایش پیدا می‌کنند. از نظر عاطفی با آنها در ارتباط باشید؛ این موضوع اهمیت زیادی دارد. همچنین می‌توانید از ویدیو برای آزمایش محتوای جدید و جسورانه استفاده کنید تا مخاطبان خود را از نظر احساسی تحت تاثیر قرار دهید.

از آنجا که فیلم‌ها ترکیبی از تصاویر، حرکات و صداها هستند، به شما امکان می‌دهند ارتباطات عمیق و معنادارتری با افراد برقرار کنید؛ درحالی که برند خود را در بهترین حالت ممکن قرار می‌دهید. با این حال برای استفاده بیشتر از ویدیو و کسب موفقیت در تبلیغات ویدیویی، شرکت شما باید چگونگی استفاده به روش صحیح را بداند و درک کند. تا زمانی که متوجه قدرت واقعی ویدیو نشوید و قدم‌های صحیحی برای شناخت آن برندارید، نتیجه‌ای را که مدنظر دارید، مشاهده نمی‌کنید.

منبع: IMAGESRETAILME.COM

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات