نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ آذرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد

نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ آذرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان امسال برای نخستین بار به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: سعی شده در بستر فضای مجازی غرفه‌هایی را شبیه و نزدیک به حالت واقعی طراحی کنیم تا دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور بتوانند آخرین دستاوردهای خود را در قالب فیلم، عکس و کاتالوگ به نمایش بگذارند.

دبیر اجرایی بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ آذرماه۹۹ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR ا ز سالن این نمایشگاه بازدید کنند.

دکتر غفاری با بیان اینکه ساعات پاسخگویی آنلاین به بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ درنظرگرفته شده است، تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعبیه شده به تماشای فیلم و عکس‌های بارگزاری شده بپردازند و برای کسب اطلاعات تکمیلی و ارتباط با شخص غرفه‌دار از طریق گفت‌وگوی برخط با وی در ارتباط باشند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان در ادامه به برگزاری وبینارهای آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: علاوه بر پرپایی غرفه‌ها در این نمایشگاه، رویدادهای آموزشی و پنل‌های تخصصی با موضوعات مختلف همچون سال‌های گذشته به صورت برخط در بستر وبسایت نمایشگاه برگزار خواهد شد.

دکتر غفاری در پایان ابراز داشت:‌ پس از پایان رسمی نمایشگاه، این فضا همچنان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داشت.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات