نشست صمیمانه رییس و معاون فناوری پارک با امام جمعه معزز،  بخشدار، شهردار و شورای شهر بیارجمند به همراه جمعی از موثرین شهر بیارجمند

نشست صمیمانه رییس و معاون فناوری پارک با امام جمعه معزز، بخشدار، شهردار و شورای شهر بیارجمند به همراه جمعی از موثرین شهر بیارجمند

در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۳، دکتر نظری رییس و آقای راحتی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان سمنان، نشستی با امام جمعه معزز، بخشدار، شهردار و شورای شهر بیارجمند داشتند. در این جلسه که در محل شورای شهر بیارجمند و به منظور بررسی ظرفیت‌ها و امکان افتتاح یک مرکز نوآوری در شهر بیارجمند تشکیل شد، جمعی از موثرین این شهر نیز حضور داشتند.
در ابتدای این نسشت، مسوولین شهر بیارجمند ضمن بیان ظرفیت ها و امکانات این شهر برای برخورداری از یک مرکز نوآوری و فناوری، خواهان افتتاح یک مرکز از پارک علم و فناوری استان سمنان در این شهر شدند. در ادامه، آقای دکتر نظری رییس پارک، ضمن بیان سیاست‌های پارک برای توسعه فعالیت‌های خود در سطح استان، الزامات و مراحل افتتاح مرکز در شهر بیارجمند را بیان داشتند. دکتر نظری با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری؛ صنایع دستی و صنایع خلاق در بیارجمند، بر توسعه و تقویت این پتانسیل‌ها با محوریت فناوری، نواوری و اشتعال اشاره کرد. همچنین آقای راحتی معاون فناوری پارک ضمن بیان ضرورت نگاه به استان، بیان داشتند که زمینه فعالیت هر مرکز باید متناسب با ظرفیت منطقه به لحاظ زیرساخت فیزیکی و نیروی انسانی تعریف شود و این مساله نیاز به همکاری بین دستگاهی در سطح شهر بیارجمند دارد که این مساله در این جلسه به خوبی نمایان است.
در ادامه، ضمن موافقت پارک برای همکاری با دانشگاه جامع علمی و کاربردی بیارجمند برای برگزاری یک رویداد در حوزه گیاهان دارویی، با احداث یک مرکز در شهر بیارجمند  موافق اولیه شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان سمنان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان سمنان

پارک علم و فناوری استان سمنان

پارک علم و فناوری استان سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر شاهرود می باشد

نظرات