برگزاری ۲۵ کارگاه و پنل تخصصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال

برگزاری ۲۵ کارگاه و پنل تخصصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری صبح امروز اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش از شروع هفته پژوهش، مقرر شد برای نخستین‌بار کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی نیز در بستر وبسایت نمایشگاه به صورت مجازی برگزار گردد.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها و پنل‌ها با همکاری مشترک پارک علم و فناوری گلستان با دانشگاه‌‌ها و دستگاه‌های اجرایی از قبیل دانشگاه گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی استان، دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، فرماندهی انتظامی استان، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان با بیان اینکه تا تاریخ بیستم آذرماه۹۹، روزانه به طور میانگین تعداد ۵ کارگاه و پنل تخصصی در بستر سایت نمایشگاه برگزار خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده لینک و برنامه زمان‌بندی کارگاه‌های آموزشی و پنل‌ها به وبسایت www.grte.ir/TechnologyExperience مراجعه نمایند.

دکتر غفاری خاطرنشان ساخت: تجاری‌سازی فناوری، اطلاع‌رسانی در مورد فرصت‌های مطالعاتی کشور آلمان، چالش‌ها و فرصت های کسب‌وکارهای آنلاین در ایران، روش‌های کارآفرینی، نقش متقابل پلیس و مردم در پیشگیری از اعتیاد، هتک حیثیت و مزاحمت‌های اینترنتی، وبینار آشنایی با TRL و ثبت ایده، آشنایی با رصد نجومی و صور فلکی، آشنایی با فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد پیاده‌سازی عملی، آشنایی با صورت‌های مالی نوین، سیستم‌های اتوماتیک جلوگیری از سیل و کاربرد نانوتکنولوژی در صنایع شیمیایی از جمله مهم‌ترین عناوین کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده در طول برگزاری نمایشگاه می‌باشد.

گفتنی است؛ نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان تا روز پنج‌شنبه ۲۰ آذرماه۹۹ ادامه خواهد داشت .

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات