رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد: نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد: نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد

دبیر اجرایی  نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان کرمانشاه  از برگزاری  نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان به صورت مجازی از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ آذرماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکتر سیامک آزادی، گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان امسال برای نخستین بار به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی افزود: سعی شده در بستر فضای مجازی غرفه‌هایی را طراحی کنیم تا دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور بتوانند آخرین دستاوردهای خود را در قالب، اطلاعات توصیفی،فیلم، عکس و کاتالوگ به نمایش بگذارند.
دبیر اجرایی  نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان کرمانشاه تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ آذرماه۹۹ در دسترس خواهد بود  و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.EXPO.JDPORTAL.IRاز این نمایشگاه بازدید کنند.
آزادی با بیان اینکه بیش از ۳۵  دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و مراکز رشد برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های طراحی شده به بازدید از محصولات فناورانه  و دستاورد های پژوهشی استان در طی یکسال گذشته  بپردازند و برای کسب اطلاعات تکمیلی با مسئولین  غرفه ها در ارتباط باشند.
رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه  در پایان به دیگر برنامه های این پارک در هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود :معرفی فناوران برتر و برگزیدگان سومین رویداد انتخاب پایان نامه ها با قابلیت تجاری سازی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات