در سومین رویداد هم سرمایه گذاری طرح واحد فناور آمیار۲۴ قرارداد ۲٫۵ میلیارد تومانی جذب کرد

در سومین رویداد هم سرمایه گذاری طرح واحد فناور آمیار۲۴ قرارداد ۲٫۵ میلیارد تومانی جذب کرد


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، رویداد هم سرمایه گذاری که با مشارکت صندوق نواوری و شکوفایی، پارک های علم و فناوری و صندوق های عامل پژوهش و فناوری برگزار شد زمینه سرمایه گذاری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان را برای ۷طرح فناورانه فراهم کرد.
بنابر این گزارش، یکی از طرح های پذیرفته شده سامانه هوشمند خدمات آنلاین نظافت و تعمیرات ویژه خانه و محل کار است که توانست قرارداد سرمایه گذاری به مبلغ ۲٫۵ میلیارد تومان را جذب و به امضاء برساند.
در این رویداد که در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رویداد هم‌سرمایه‌گذاری واحدهای فناور مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد گفت: شکل‌گیری صندوق‌های پژوهش و فناوری در کنار پارک‌های علم و فناوری یکی از ضروریات مهمی بود که زیرساخت خوبی برای تامین مالی در مجموعه فناوری کشور ایجاد کرده است.
در ادامه دکتر مهدی کشمیری، مدیرکل برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در رویداد هم‌سرمایه‌گذاری واحدهای فناور مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد گفت: تغییر نگاه‌ها و تغییر رویکردهایی که در صندوق نوآوری و شکوفایی اتفاق افتاده است، ظرفیت خوبی برای وزارت علوم و مجموعه موسسات وزارت علوم فراهم شده است و می‌تواند از این هم فراتر روند.
رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین درباره آورده صندوق در سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی ۸۰ درصد آورده سرمایه‌گذاری خطرپذیر مورد نیاز برای اجرای یک طرح را تامین می‌کند.
دکتر وحدت افزود: طرح‌هایی که امروز قرارداد آنها منعقد می‌شود با مشارکت فعال پارک‌های علم و فناوری انتخاب شده‌اند و قرارداد آنها امضاء می‌شود و پرداخت صورت می‌گیرد.
دکتر ناظمی معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، با اشاره به چالش‌های اصلی سرمایه‌گذاری صندوق گفت: تشخیص، ارزیابی و انتخاب، مدیریت و شرکت‌داری و تجاری‌سازی دولتی، توسعه نهادهای تخصصی و استفاده از بازیگران متنوع و همچنین محرک و مشوق برای فناوری‌های مسئله‌محور را از چالش‌های اصلی این فرآیند دانست.
دکتر ناظمی درباره طرح‌هایی که در این رویداد قرارداد و پرداخت آنها انجام می‌شود نیز افزود: از ۱۷ پارک علم و فناوری، ۳۵ طرح به دست ما رسید. ۷ طرح پذیرفته شدند که ۴۴.۶ میلیارد تومان برای رویداد امسال قرارداد تنظیم شده است. رقم سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و آورده صندوق در این طرح‌ها حدود ۳۵ میلیارد تومان است.
آمیار۲۴ مجموعه ای از خدمات آنلاین(از جمله نظافت,تعمیر لوازم منزل,آهنگری,تعمیرات آسانسور,باغبانی و غیره) را برای محل کار و خانه شما فراهم کرده تا شما بتوانید به راحتی و اطمینان خاطر از متخصصین هر سرویسی استفاده کنید
مشتریان می توانند از ۳ طریق اپلیکیشن آمیار۲۴ یا تلفنیار یا سایت درخواست های خودشان را ثبت کنند
متخصصین آمیار۲۴ علاوه بر دارا بودن عدم سوء پیشینه و تاییدیه فنی باید تاییدیه اخلاقی نیز داشته باشند
همچنین آمیار۲۴ برای اطمینان و جلوگیری از ضرر مشتریان مرجعی از هزینه خدمات را برای هر خدمت تهیه کرده است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات