پارک علم و فناوری گیلان و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی گیلان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

پارک علم و فناوری گیلان و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی گیلان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در جلسه تبادل این تفاهم‌نامه که با حضور رئیس پارک علم و فناوری گیلان و مهندس اسدپور مدیر مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی فشتام، برگزار شد، گفت: این تفاهمنامه همکاری به منظور ایجاد و گسترش همکاری مشترک در کلیه زمینه‌های ترویجی و نوآوری امضا می‌باشد.

بابک نوروزی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به منظور برگزاری مشترک رویدادهای کارآفرینی تخصصی و تورهای علمی بازدید از واحدهای فناور و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی، آمادگی خود را اعلام می‌کند.

دکتر باستی رییس پارک علم وفناوری گیلان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گفت: مراکز علمی کاربردی در سطح استان نیز این ظرفیت و پتانسیل را در گردهمایی‌ها و حضور دانشجویان در شرکت‌ها و واحدهای فناور در قالب برنامه‌های کارآموزی و فعالیت مشترک را دارند.

وی افزود: استفاده از توان تخصصی دانشگاه برای ارائه مشاوره‌های علمی و همکاری در طراحی و اجرای کارگاه‌های آموزشی مورد نظر طرفین، از جمله زمینه‌های همکاری در این تقاهمنامه خواهدبود.

در این تفاهم نامه که با موضوع همکاری مشترک در کلیه زمینه‌های ترویجی، آموزشی، عملی و کاربردی، کارآفرینی و نوآوری است در مجتمع نیمه صنعتی فشتام به امضای طرفین رسید؛ آمده است به منظور پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه و اجرای تعهدات طرفین، کمیته راهبردی متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار طرفین تشکیل و ناظر بر حسن انجام کار می‌باشد.

از جمله مسایل و حوزه‌های همکاری و تعهدات پارک علم وفناوری گیلان می‌توان به حمایت از تیم‌ها و هسته‌های مستقر در مراکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان و همچنین حضور دانشجویان در شرکت‌ها و واحدهای فناور در قالب برنامه‌های کارآموزی و فعالیت مشترک اشاره نمود.

ترغیب و هدایت مراکز علمی کاربردی جهت عقد قراردادهای آموزشی و کارآفرینی با شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان گیلان از جمله تعهدات دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان است که در این تفاهم نامه آمده است.

در طی امضای این تفاهم نامه رئیس واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از کارگاه‌های تولیدی برخی از شرکت‌های فنار مستقر در این مرکز بازدید نمود و از نزدیک با صاحبان ایده و طرح‌ها ، گفتگو نمود و از نزدیک با محصولات تولیدی این شرکت‌های فنارو آشنا شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات