پارک علم و فناوری استان سمنان به عنوان عضو کامل (Full Member)، همکاری خود را با معتبرترین نهاد بین المللی در  پارک‌های علم و فناوری جهان مناطق نوآوری  (IASP) ، آغاز کرد.

پارک علم و فناوری استان سمنان به عنوان عضو کامل (Full Member)، همکاری خود را با معتبرترین نهاد بین المللی در پارک‌های علم و فناوری جهان مناطق نوآوری (IASP) ، آغاز کرد.

با توجه سازماندهی دفتر امور بین‌الملل و سرمایه گذاری در پارک علم و فناوری استان سمنان و پیرو تایید خانم ابالوند رییس انجمن بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری IASP، پارک علم و فناوری استان سمنان به عنوان عضو کامل (Full Member)، همکاری خود را با معتبرترین نهاد بین المللی در بحث پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری آغاز کرد. دکتر نظری رییس پارک علم و فناوری استان سمنان اظهار داشت:  IASP مهمترین انجمن اکوسیستم‌های نوآوری در دنیا به حساب می‌آید. هدف این انجمن، ایجاد شبکه‌ای جهانی برای پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری بوده تا شبکه ارتباطات خود در سطح جهان را بهبود بخشند. IASP با ۳۵۰ عضو در ۷۶ کشور دنیا، بیش از ۱۱۵۰۰۰  شرکت نوآور در سراسر دنیا را به هم مرتبط می‌کند. از خدمات IASP می‌توان به شبکه‌سازی هوشمند بین اعضا، ارائه آمار دقیق از صنعت روز دنیا، ارائه مقالات، همکاری با اعضا در اجرای پروژه‌ها، حمایت نوآورانه از اعضا، عملکرد به عنوان ویترین فرصت‌ها و راه‌حل‌ها و ایجاد پلتفرم آنلاین برای اعضا  اشاره کرد. عضویت پارک علم و فناوری استان سمنان در IASP می‌تواند سرآغاز مهمی در ایجاد و تقویت روابط پارک علم و فناوری استان سمنان در عرصه بین‌المللی با سایر پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری دنیا شده و موجب امضای تفاهم‌نامه با سایر پارک‌ها و مناطق نوآوری سایر کشورها در موارد زیر شود:
-انجام پروژه‌های مشترک
-انجام ملاقات‌های B۲B
- بازدید و همکاری هیئت‌های تجاری
- برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای بین المللی سازی شرکت های زیرمجموعه پارک
- برگزاری تورهای فناوری به خارج از کشور
- نشست های تجاری با پارک‌های علم و فناوری سایر کشورها
- برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی
- ایجاد بستر مناسب جهت بازدید از نمایشگاه‌های خارجی برای واحدهای فناور پارک
- رایزنی و تسهیل فرایند اخذ دفتر در پارکهای علم و فناوری دنیا برای واحدهای فناور پارک
برای ارتباط با دفتر بین الملل پارک می‌توانید با داخلی ۱۴۵ تماس بگیرید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان سمنان

منبع خبر

پارک علم و فناوری استان سمنان

پارک علم و فناوری استان سمنان

پارک علم و فناوری استان سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر شاهرود می باشد

نظرات