آماده کردن زیرساخت های توسعه دانش بنیان در استان یک ضرورت است

آماده کردن زیرساخت های توسعه دانش بنیان در استان یک ضرورت است



به گزارش پارک علم و فناوری خلیج فارس به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به تدوین سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به همدلی و هماهنگی خوبی که بین مجموعه مدیریت استان و نماینده ولی فقیه در استان بود سندتوسعه دانش بنیان استان بوشهر به عنوان نخستین سند در سطح کشور در ستاد راهبردی نقشه جامعه علمی کشور مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: این سند مسیر توسعه استان در بخش های مختلف به ویژه حوزه های دانش بنیان را هموار می کند، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم می توانند از ظرفیت این سند برای مباحث مربوط به قانون بودجه استفاده کنند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از این نشست با اشاره به آب اندازی کشتی افراماکس در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: شرکت صدرای بوشهر محور توسعه صنایع دریایی استان است و باید از ظرفیت این شرکت برای عرصه های اقتصادی و دانش بنیان استفاده کرد.

گراوند با بیان اینکه آماده کردن زیرساخت های توسعه دانش بنیان در استان یک ضرورت است، گفت: یکی از دغدغه های جدی کشور، اشتغال است و باید از ظرفیت های موجود شرکت های دانش بنیان برای رشد اقتصادی و اشتغال استان استفاده کرد.

i۰۸۶۱۸۶_.jpg

p۲۹۴۶۵۹_.jpg

k۳۶۸۳۱۵_.jpg

p۰۱۰۶۸۵_.jpg

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

منبع خبر

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

    نظرات