پژوهشگران و فناوران برتر استان خوزستان در سال ۱۳۹۹ تجلیل شدند

پژوهشگران و فناوران برتر استان خوزستان در سال ۱۳۹۹ تجلیل شدند

در آیین اختتامیه‌ هفته‌ پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ از پژوهشگران و فناوران برگزیده‌ دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان،  این آیین صبح  روز چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده‌ علوم برگزار گردید و در آن پژوهشگران برگزیده استان در محورهای کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، علوم پزشکی، دانشجویان برگزیده‌ی استان در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، فناوران برگزیده، معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر  معرفی شدند.

دکتر پروانه ولوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر سواری مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان، دکتر یحیی میرزایی معاون نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری خوزستان، روسای دانشگاه‌ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این آیین حضور داشتند.

در محور کشاورزی و منابع طبیعی از دکتر مسعود یزدان‌پناه از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دکتر سید محمود کاشفی‌پور از دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان پژوهشگران و فناوران برتر استان در سال ۱۳۹۹ تجلیل شد.

در محور فنی و مهندسی نیز دکتر غلامرضا اکبری‌زاده از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکتر خلیل شهبازی از دانشگاه صنعت نفت به عنوان پژوهشگران و فناوران برتر معرفی شدند.

در محور علوم پایه نیز از دکتر ایرج کاظمی‌نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر محمد بهبهانی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه و دکتر سهیل سیاحی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، تقدیر به عمل آمد.

در محور علوم انسانی، دکتر پرویز عسکری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و دکتر نسرین ارشد عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان پژوهشگران و فناوران برتر استان معرفی و تجلیل شدند.

دکتر حبیب حَی بر، دکتر امل سامی‌مالکی، دکتر لعیا سادات خرسندی، دکتر سید علی مرد، دکتر پروین عابدی و دکتر مهین دیانت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز نیز در محور علوم پزشکی، برگزیده شدند.

در این آیین از سعید اکبری‌فرد دانشجوی دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز، وفا فیض دانشجوی دکتری دانشگاه صنعت نفت به عنوان دانشجویان برگزیده‌ی استان در مقطع دکتری و احسان مرادی‌جو از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و حسین بهرامی‌نژاد از دانشگاه صنعت نفت آبادان به عنوان دانشجویان برگزیده‌ی استان در مقطع کارشناسی ارشد، تقدیر به عمل آمد.

در محور فناوران برگزیده نیز از دکتر بهرام علیزاده به عنوان فناور برتر، سید احمد ابولحسن‌زاده به عنوان فناور برتر در حوزه استارتاپ‌ها و حمید رضا شجاعی شرکت فناور برتر تقدیر شد.

همچنین دکتر اسکندر حسین‌زاده، دکتر محمدرضا طاهری و دکتر مهدی پارسی‌نیا به عنوان معلمان پژوهشگر برتر استان و کاویان رستمی، شایان صالحی و سید محمدرضا عیسی موسوی به عنوان دانش آموزان برتر استان در سال ۱۳۹۹ تجلیل به عمل آمد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری مجازی نمایشگاه هفته‌ی پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ در استان خوزستان، شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی به عنوان غرفه برتر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با مدیریت تورج بهادری و شرکت سینتتیک چرم ایران با مدیریت علیرضا ملک پور معرفی شدند.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات