مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکزرشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان

مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکزرشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان

روز یک شنبه مورخ ۱۴ دیماه ۱۳۹۹ جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم وفناوری گیلان با حضور آقای دکتر رسول شمشادی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان و ریاست، معاونین و مدیران در محل سالن جلسات ریاست پارک علم و فناوری گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از تلاش های دکترعلیرضا آکوشیده به عنوان یک پژوهشگر حوزه فناوری و یک فناور یاد کرد و به حضور پُررنگ ایشان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان اشاره کرد. همچنین به خانم مهندس بهاره پورمرادی که سرپرستی مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان را برعهده گرفتند تبریک گفت.

در ادامه علیرضا آکوشیده از حضور چند ساله خود در جمع همکاران پارک علم و فناوری گیلان ابراز خرسندی کرد و گزارش فعالیت های شاخصی که همکارن حوزه مراکز رشد رقم زده بودند یاد کرد و مطالبی در این خصوص ارائه نمود و در پایان از همه همکاران بابت حمایت و همکاری های صمیمانه در دوران خدمت خود تشکر و قدردانی نمود.

رئیس پارک علم وفناوری گیلان در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از حضور دکتر علیرضا آکوشیده به عنوان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور، اقدامات ایشان را برای بهبود تامین خدمات برای شرکت‌های فناور موثر خواند و گفت : پارک علم وفناوری گیلان و شرکت های فناور مستقر در پارک انتظار دارد روند ارتقای کیفیت ارائه خدمات در پارک همواره روبه رشد باشد.

باستی برای همه دوستان و همکاران پارک علم و فناوری گیلان آرزوی موفقیت کرد و همچنین به خانم پورمرادی به منظور تقبل این مسولیت تبریک گفت و برای ایشان هم آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون نمود.

بهاره پورمرادی به عنوان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور جدید در پارک علم و فناوری گیلان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای دکتر آکوشیده، از زحمات چند ساله ایشان قدردانی نمود و از ریاست و مجموعه پارک علم و فناوری گیلان به منظور اعتماد به ایشان و در اختیار گذاشتن پست مدیریت مرکزرشد واحدهای فناور تشکر کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات دکتر علیرضا آکوشیده مدیر مرکز رشد واحدهای فناور اسبق پارک علم و فناوری گیلان تقدیر شد و همچنین حکم سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور خانم مهندس بهاره پورمرادی، از جانب رییس پارک به ایشان اهدا گردید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات