معرفی ۱۰ مال جدید و جذاب خاورمیانه و آفریقا

معرفی ۱۰ مال جدید و جذاب خاورمیانه و آفریقا

معرفی ۱۰ مال جدید و جذاب خاورمیانه و آفریقا

میکامال، سهم ایران از برترین‌ها

مراکز خرید و مال‌ها در خاورمیانه و قاره آفریقا مورد توجه عموم قرار دارند و همین توجه مردم باعث شده مدام مراکز خرید جدید و جذابی به کشورهای این مناطق افزوده شود. در بین تمامی مال‌های خاورمیانه و آفریقا، ۱۰ مجموعه جدید و فاخر بیش از بقیه دلربایی می‌کنند که خوشبختانه «میکامال»، نگین درخشان کیش هم در لیست مورد اشاره قرار دارد.

سیتی مال جده

سیتی مال جده به عنوان یکی از مراکز خرید فاخر عربستان و سراسر خاورمیانه، ۴۹۰ متر مربع وسعت دارد و کمپانی اقتصادی جده به عنوان مالک پروژه فاخر از این طرح به عنوان یکی از برترین مدل‌های مراکز خرید در دنیا نام می‌برد.

ریم مال

ابوظبی به عنوان پایتخت و منطقه استراتژیک امارات میزبان یکی از مراکز خرید برتر خاورمیانه به نام «ریم مال» است. شرکت «الفروانیه» به عنوان مالک«ریم مال» فضایی به وسعت ۲۷۰ هزار متر مربع برای این مجموعه در نظر گرفته است.

آسیمامال

آسیمامال با وسعتی حدود ۲۵۰ هزار متر مربع مانند نگینی در پایتخت کویت می‌درخشد. گروه املاک و مستغلات «صالحیا» به عنوان مالک مجموعه، طرح اولیه خودش برای این مرکز خرید را گسترده‌تر کرد و اکنون از نتیجه کار خودش راضی است!

سیتی لند

این مال باشکوه توسط گروه تجاری «سیتی لند» در دوبی اداره می‌شود.در فضای ۲۰۴ هزار و ۳۸۴ متر مربعی مجموعه، تقریبا تمامی امکانات رفاهی و فروشگاه‌های جذاب برای خرید در نظر گرفته شده است.

میکا مال

کشور ما هم سهمی در لیست ۱۰ مرکز خرید جدید و بزرگ منطقه خاورمیانه دارد. در جزیره زیبای کیش، مرکز خرید میکامال یکی از جذاب‌ترین مناطق برای توریست‌هاست چون علاوه بر خرید در فضایی به وسعت ۲۰۰ هزار و ۲ متر مربع، امکانات تفریحی هم در مجموعه در نظر گرفته شده است. شرکت «پارس میکا کیش» به عنوان مالک به خوبی تفاوت‌ها مجموعه‌اش با سایر مال‌ها را عیان کرده است.

ماراسی گالریا

شهر محرق در بحرین، یک مرکز خرید مدرن به نام «ماراسی گالریا» دارد. شرکت «ایگل هیلز» مالک مجموعه است و خریداران وبازدیدکنندگان هر روز می‌توانند در فضای ۱۱۹۶ هزار مترمربعی «ماراسی گالریا» به گشت و گذار و خرید بپردازند.

اکو آتلانتیک

در لاگوس، شرکت «ساوث انرژی» مالک یک مرکز خرید به نام «اکو آتلانتیک» است. این مرکز خرید نیجریه‌ای ۱۵۶ هزار متر مربع وسعت دارد.

گولبرگ مال

از هر شهروندی در «اسلام‌آباد»، پایتخت پاکستان، سراغ یک مرکز خرید عالی را بگیرد، آدرس «گولبرگ مال» را خواهد داد! در فضای ۱۳۰ هزار متر مربعی، امکان خرید و لذت بردن از مجموعه برای خریداران و بازدیدکنندگان وجود دارد. مالک مجموعه، شرکت «ترنس تک» است.

سیلیکون جنرال

«لولو گروپ» یکی از بهترین پروژه‌هایش را به ساخت «سیلیکون جنرال» اختصاص داده است.«سیلیکون جنرال» در  فضایی به وسعت ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دوبی می‌درخشد.

فورسان سنترال مال

یکی دیگر از مراکز خریدی که در ابوظبی و در این لیست قرار دارد، «فورسان سنترال مال» است. «لولوگروپ» مالک این مرکز خرید نام دارد و مساحت مجموعه را ۱۰۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع برآورد کرده‌اند.

منبع: انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات