۹ افزونه برتر کروم برای بازاریابان شبکه‌های اجتماعی

۹ افزونه برتر کروم برای بازاریابان شبکه‌های اجتماعی


وقتی صحبت از مرورگر اینترنت می‌شود، گوگل کروم با فهرست گسترده‌ای از برنامه‌های تم ساده یا مبتنی بر کدگذاری در صدر جدول قرار می‌گیرد. این فهرست باعث افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در زمان و حرفه‌ای بودن می‌شود. چه کسی دوست ندارد یک افزونه رایگان، حرفه‌ای و به روز داشته باشد؟

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، شما باید موارد زیادی را پیگیری کنید؛ مانند مراحل مختلف، توسعه، تحقیق و گزارش پروژه‌هایتان، رسیدگی به مشتریان موجود و ایجاد مشتری جدید. این برنامه‌های افزودنی با به روز نگه داشتن بازاریاب در مورد تحولات پروژه، ارسال یادآوری برای کار و افزایش محتوا و موارد دیگر یک محیط کار متمرکز و سازمان‌یافته ایجاد می‌کنند.

حالا در ادامه قصد داریم تا بهترین، کارآمدترین و از همه افزونه‌ های رایگان گوگل کروم را به شما معرفی کنیم.

معرفی افزونه‌های بهره‌وری کروم

stayfocused : این افزونه برای افزایش بهره‌وری طراحی شده است و مدت زمانی را که شما برای googling صرف می‌کنید، محدود می‌کند. در حقیقت این افزونه به شما کمک می‌کند تا تمرکز بهتری روی کار و پروژه‌های خود داشته باشید.

Diigo web collector : یک برنامه توسعه یافته کروم است که به شما امکان می‌دهد تا عبارات مهم را برجسته و صفحات را علامت‌گذاری و ذخیره کنید. همچنین با آن می‌توانید یادداشت بنویسید و منابع را در یک مکان واحد جمع‌آوری کنید. این برای بازاریابان شبکه‌های اجتماعی مفید است که به طور کلی ساعت‌ها برای تحقیق و توسعه برای برنامه‌ریزی یک کمپین، روند یادگیری و مقایسه استراتژی رقبا سرمایه‌گذاری می‌کنند.

Google analytics url builder : این افزونه به ردیابی آنلاین utm معروف است. این یک پسوند ردیابی است که به شما امکان می‌دهد تا پارامترهای utm را ایجاد کنید. با کمک این افزونه می‌توانید اثربخشی برچسب‌های utm استفاده شده در این کمپین‌ها را بسنجید. همچنین به شما امکان می‌دهد تا الگوها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Canva : نحوه عملکرد تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به تصاویر متکی است. سیستم‌عامل‌های عکس محور مانند اینستاگرام و پینترست بازدهی بهتری نسبت به توییتر و فیسبوک دارند. به همین دلیل عکس‌ها جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. برای اینکه بازدهی بیشتری در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید باید پست‌های چشمگیر و جذاب تولید کنید. در اینجاست که canva وارد تصویر می‌شود.

Whatfont : قلم‌ها را در صفحات وب شناسایی کنید. ممکن است شما یک سایت را مرور می‌کنید و فونت آن برای شما جالب باشد؛ اما نمی‌دانید اسم فونت چیست. آن وقت است که این افزونه به کمک شما می‌آید. با یک کلیک و نه تنها نام بلکه خانواده، سبک، وزن، اندازه، ارتفاع خط و رنگ قلم را نشان می‌دهد.

Unsplash instant : با این افزونه عکس‌های زیبایی در برگه جدید خواهید داشت. برای هر پست بازاریابی شبکه اجتماعی یافتن تصاویر باکیفیت بالا و حرفه‌ای معمولاً به صورت رایگان کاری خسته کننده است. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های عالی از گل و آسمان گرفته تا میز کار و پرتره‌های هنری پیدا کنید. می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان ذخیره کنید و از آن استفاده کنید.

Colorzilla : این افزونه به شما در تشخیص رنگ صفحات وب کمک کرده و استفاده از کد hex ، آن را در پست تبلیغات رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از این افزونه شما می‌توانید پالت‌های رنگی عالی داشته باشید.

IFTTT : این افزونه برای بازاریابی و اتوماسیون رسانه‌های اجتماعی است. این افزونه چندین برنامه را همگام‌سازی کرده و آن‌ها را خودکار می‌کند؛ بنابراین در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی می‌کند. به زبان ساده می‌توانید هم‌زمان بر روی ده سیستم عامل مختلف عکس ارسال کنید.

LASTPASS : این افزونه به مدیر رمز عبور رایگان معروف است. با بارگیری این برنامه افزودنی نیازی به یادآوری ده‌ها رمز ورود به سیستم عامل رسانه اجتماعی نخواهید داشت. همچنین از طریق این برنامه می‌توانید یک رمز عبور اصلی ایجاد کنید.

این‌ها فقط بخشی از افزونه‌های رایگان و مهمی بود که ما در بلاگ آژانس دیجیتال مارکتینگ راز معرفی کرده‌ایم.

بهترین بودن رو شروع کن

لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

منبع خبر

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

    نظرات