برگزاری پذیرش اولین واحد در ناحیه نوآوری مدرس

برگزاری پذیرش اولین واحد در ناحیه نوآوری مدرس

شرکت اهورا مهر یوشیتا به عنوان اولین شرکت در ناحیه نوآوری مدرس پذیرش شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، عصر روز  سه‌شنبه ۱۶ دی سال‌جاری بازدیدی توسط هیئت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس از ساختمان و فعالیت‌های شرکت یوشیتا واقع در خیابان فرصت شیرازی این پذیرش انجام شد.

حامد ابراهیمی، معاون فناوری پارک با بیان این که محصولات شرکت اهورا مهر یوشتا در حوزه تولید کنتورهای هوشمند و دیجیتال است عنوان کرد: این محصولات قابلیت اخذ مجوز دانش‌بنیانی را دارند .

شرکت اهورا مهر یوشتا در حال حاضر محصولات خود را در داخل کشور در حوزه تولید کنتورهای هوشمند آب توزیع می‌کند و در حال بهینه سازی محصولات خود به صورت کاملاً دیجیتال است.

مهندس مقامی مدیرعامل شرکت اهورا مهر یوشیتا هدف خود از عضویت در ناحیه‌نوآوری را استفاده از پتانسیل‌های دانشگاه و پارک علم و فناوری در تامین منابع‌انسانی ماهر و مورد نیاز شرکت و همچنین استفاده از شبکه فناوران موجود در ناحیه عنوان کرد.

وی آمادگی شرکت خود را برای تحت پوشش قرار دادن واحدهای فناور نوپا به منظور انجام مشترک پروژه‌های تولید و ساخت محصولات هوشمند به منظور عرضه در بازارهای صادراتی اعلام کرد.

ناحیه‌نوآوری مدرس شامل خط فاصله خیابان های امیرآباد شمالی، جلال آل‌احمد، اتوبان شهید چمران و خیابان انقلاب است.

به واسطه حضور دانشگاه‌های تربیت‌مدرس، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی و مراکز علمی اطراف فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در کنار دانشگاه و دیگر نهادهای حوزه نوآوری است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پرتابل پارک مراحل پذیرش در ناحیه‌نوآوری مدرس را انجام دهند.

ساعت ۱۰:۰۰ – ۹۹/۱۰/۲۰

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات