افتتاح ۲ مرکز نوآوری پارک علم و فناوری خوزستان با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

افتتاح ۲ مرکز نوآوری پارک علم و فناوری خوزستان با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از افتتاح دو مرکز نوآوری و شتابدهی صنایع فرهنگی و اینترنت اشیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، دکتر ایرج کاظمی‌نژاد امروز (۲۲ دی) در جلسه افتتاح دو مرکز در پارک علم و فناوری خوزستان که با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور انجام شد، اظهار کرد: مراکز رشد ما در سطح استان در نقاط مختلفی قرار دارند؛ امروز مرکز اینترنت اشیا و مرکز نوآوری صنایع فرهنگی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حوزه فعالیت شرکت‌های ما تنوع بالایی دارد؛ ۴۲ شرکت در حوزه IT فعالیت می‌کنند، ۳۵ شرکت در حوزه آب و کشاورزی، محیط زیست، برق و الکترونیک و نفت وگاز و پتروشیمی و... فعالیت می‌کنند که مجموعا ۲۳۲ شرکت هستند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: امروز آغاز به کار رسمی صندوق پژوهش و فناوری را داریم، این صندوق سه بخش دولتی دارد که یک سهم برای پارک، دومی برای دانشگاه شهید چمران اهواز و سومین سهم دانشگاه علوم پزشکی اهواز است. همچنین سه بخش خصوصی دارد.

کاظمی‌نژاد با اشاره به افتخارات پارک علم و فناوری خوزستان در هفته پژوهش سال ۹۹، گفت: امسال از یک فناور برتر پژوهشی تقدیر شد، همچنین طرح پژوهشی یکی از شرکت‌های مستقر در پارک به عنوان طرح برتر از نظر وزارت نیرو انتخاب شد. همچنین فناور برتر استانی داشتیم. در حوزه کرونا نیز پارک، فعالیت‌ خوبی داشت و شرایط بدی نداشت و محصولات بهداشتی تولید شد.

وی در پایان در خصوص وضعیت پارک علم و فناوری خوزستان، تصریح کرد: ساختمان پارک علم و فناوری بیانگر تمام واقعیت‌ها و اسف‌بار بودن وضعیت پارک خوزستان است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه سورنا ستاری به صورت ویدئو کنفرانس از چند مرکز نوآوری در استان بازدید کرد.

در پایان نیز مرکز نوآوری و شتابدهی صنایع فرهنگی و مرکز نوآوری اینترنت اشیا افتتاح شدند و صندوق پژوهش و فناوری استان خوزستان به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات