حمایت بلاعوض پارک علم و فناوری مازندران از پایان نامه ها و رساله های دکتری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات

حمایت بلاعوض پارک علم و فناوری مازندران از پایان نامه ها و رساله های دکتری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر معتمدزادگان در جلسه ای که با حضور معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه های استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت؛ هدف از اجرای طرح «گرنت جوانه» که بخشی از طرح گرنت فناوری است، حمایت و کاربردی کردن پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فن آوری در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اظهار داشت، در طرح جوانه گرنت فناوری، حمایت های مالی بلاعوض از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با فناوری در حوزه «آی.تی» و «آی.سی.تی» که منجر به توسعه دانش فنی و تولید نمونه اولیه شوند، از طریق پارک علم و فناوری مازندران، وزارت علوم و پارک فناوری اطلاعات صورت می گیرد.

دکتر معتمدزادگان افزود: همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشند، می توانند با ثبت نام در طرح گرنت جوانه از حمایت های این طرح برای اجرای پروژه های خود در قالب پایان نامه های فناورانه برخوردار شوند.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری مازندران، توجه به توسعه و تجاری‌سازی فناوری در حوزه پژوهشی و تقویت جریان کارآفرینی و نوآوری در مراکز پژوهشی، کمک به تقویت کیفی پارک‌های علم و فناوری، ارتقای سطح همکاری پارک‌ها با دانشگاه‌ها، حمایت از تکمیل زنجیره تامین و ارزش سازمان‌های اجرایی و حمایت از فعالیت‌های تحقیق و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف گرنت فناوری است.

در این طرح گرنت، پارک علم و فناوری مازندران، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پارک فناوری فاوا از مشارکت‌کنندگان در تامین منابع هستند و صندوق پژوهش و فناوری مازندران عاملیت مالی گرنت جوانه را بر عهده دارد. لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات