رفع موانع توسعه سخت افزاری و نرم افزاری پارک های علم و فناوری نیز جزو اولویت‌ها مجلس یازدهم قرار گرفته است.

رفع موانع توسعه سخت افزاری و نرم افزاری پارک های علم و فناوری نیز جزو اولویت‌ها مجلس یازدهم قرار گرفته است.

قویت بودجه پارک های علم و فناوری از اولویت مجلس یازدهم می باشد به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، دکتر علی کریمی عضو هیات رئیسه  و نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران از افزایش ظرفیت بودجه‌ای پارک‌های علم و فناوری در بخش هزینه‌ای و عمرانی خبر داد و گفت: در راستای عمل به شعار سال یعنی جهش تولید و بهبود اثربخشی در این راستا، امیدواریم در تداوم همکاری‌های دولت و مجلس طی سال جاری رشد خوبی در بودجه این مراکز موثر در فرآیند تولید داشته باشیم.

وی گفت: اقدامات انجام شده پارک علم و فناوری مازندران در اکوسیستم نوآوری و فناوری باعث توانمندی و تعامل هرچه بیشتر این نهاد شده است. به طوری که در مواقع مورد نیاز می توانند در رفع نیازها و مقابله با چالش ها نقش آفرینی کنند.

دکتر علی کریمی اظهار داشت: شرکت‌ها دانش بنیان، شرکت های هستندکه دارای توان فنی، مهندسی و طراحی بالایی برخوردار بوده و عمده نیاز های فنی را از داخل تامین می‌کنند و می‌توانند در صورت تحریم بخش قابل ملاحظه‌ای را داخلی سازی کنند. بنابراین وابستگی و اتکا آنها به مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی خارجی کمتر از دیگر شرکت‌های صنعتی است. از این رو به نظر می‌رسد تاثیرات تحریم برای شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری کمتر از دیگر شرکت‌های صنعتی کشور باشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات