رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد:

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد:

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری کرمانشاه ، دکتر سیامک آزادی در نشستی با مهندس فرهاد مرزی دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان مطلب فوق تصریح کرد: بستر بسیار خوبی برای همکاری پارک علم و فناوری با صنایع استان در بخش های مختلف مهیا شده که امید واریم  هرچه سریعتر عملیاتی گردد.
وی ادامه داد: واحد های تحقیق و توسعه صنایع با رویکرد آینده نگری در توسعه محصولات خود نقش مهمی  در بازارسازی و توسعه بازار برای صنایع دارند.
رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: واحدهای تحقیق و توسعه صنایع از مزایای خدماتی پارک از جمله فضای دفتری ، خدمات ارتباطی، توسعه دانش فنی از طریق همکاری مشترک با واحد های مستقر، بهره مندی از مزایای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان شامل معافیت های مالیاتی، عوارض گمرکی و ...، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار ، تسهیل روابط کار و اشتغال، بهره مندی از بسته های خدمات اعتباری و . . .  مشابه قوانین مناطق آزاد تجاری می توانند بهره مند شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر کشورهای توسعه یافته به اقتصادهای نوین دانش محور توجه خاصی دارند، افزود: بسته های حمایتی جدیدی برای همکاری های واحد های تحقیق و توسعه با پارک علم و فناوری کرمانشاه تدوین شده که بزودی اجرا می گردد.
آزادی یادآورشد : با افتتاح برج فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه و افزوده شدن ۲۰ هزار متر مربع به فضا های در اختیار شرکت های فناور  استان در موقعیتی ویژه، فرصتی استثنایی برای حضور صنایع در پارک علم و فناوری بوجود می آید.
در ادامه این نشست دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با اشاره به اینکه واحد های تحقیق و توسعه خوبی در صنایع استان فعال است ، افزود: برای جهش تولید نیازمند همکاری بیشتر این واحد ها با پارک علم و فناوری هستیم .
مرزی تصریح کرد: برخی صنایع استان با مشکلاتی روبرو هستند که توسعه و توجه به بخش تحقیق و توسعه می تواند نسخه ای نجات بخش برای آنها باشد .
وی در ادامه با بیان اینکه همیشه پارک علم و فناوری همراه و همسو برای رشد صنایع تلاش می کند، خاطر نشان کرد : از برنامه های منسجم و جدید در حوزه جذب واحد های تحقیق و توسعه در صنایع استقبال می کنیم .
دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در پایان با حضور کارشنان پارک علم و فناوری استان  به بررسی وضعیت واحد های تحقیق و توسعه صنایع استان پرداخت .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات