اجرای نخستین طرح گرنت فناوری در استان کلید خورد

اجرای نخستین طرح گرنت فناوری در استان کلید خورد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، به منظور زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین، ارتقاء ظرفیت توسعه فنّاوری در مراکز پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در جهت تولید نمونه اولیه( MVP )، پارک علم و فناوری گلستان با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا در قالب گرنت جوانه حمایت می‌کند.

فاز اول این پروژه (طرح جوانه) مختص پایان نامه‌های کارشناسی ارشد (تا سقف حدود ۲۷ میلیون تومان) و رساله‌های دکتری(تا سقف حدود ۵۲ میلیون تومان) می‌باشد و در مرحله اول این فاز گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یا کاربرد ان در علوم دیگر اجراء خواهد شد.

کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با ثبت‌نام در طرح گرنت جوانه (تاد) از حمایت های این طرح برای انجام پروژه‌های خود در قالب پایان‌نامه‌های فناورانه و رساله‌های بازارگرا برخوردار شوند.

علاقه‌مندان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۳ اسفندماه۹۹ می‌توانند جهت بهره‌مندی از این حمایت بلاعوض به وبگاه https://techgrant.msrt.ir/ مراجعه و نام‌نویسی نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات