۱۱ باور نادرست درباره مدیریت زمان که به بهره وری شما آسیب می‌رساند

تهیه چک لیست‌های روزانه و اولویت بندی کارها، ‌ تخصیص زمان مناسب به هر کار می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد، اما باید دقت کنید در دام این ۱۱ افسانه مدیریت زمان نیفتید که نتیجه معکوس به همراه خواهد داشت: برخی بر این باور هستند که اگر کارهای موجود در فهرست کاری خود را به شکل مناسبی زمان بندی و اولویت گذاری کنند، همه چیز تمام شده است. با این وجود، برای تجربه مدیریت زمان مناسب، باید حد و مرزهای کاری را به خوبی رعایت کرده و آگاهانه انتخاب کنیم که می‌خواهیم انرژی خود را روی چه کاری متمرکز کنیم. برای تجربه مدیریت زمان بهتر، باید انتخاب درستی برای تخصیص منابع انرژی و زمانی روی موضوعات داشته باشیم. ۲- برنامه ریزی برای انجام سخت‌ترین کارها بدون توجه به سطح انرژی برخی فقط روی مدیریت زمان تمرکز می‌کنند و توجهی به ریتم‌ها و سطوح انرژی خود ندارند و تصور می‌کنند بر اساس یک قاعده مدیریتی ابتدا باید به سراغ کارهای سخت بروند. پر کردن تمام ساعات روز با کارهای مختلف و نداشتن زمان گافی برای تفکر در مورد مسیر کار اشتباهی است. ما نمی‌توانیم زمان را مدیریت کنیم، اما می‌توانیم انرژی خود را مدیریت کرده و بهره وری بیشتری داشته باشیم.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات