با حضور امام جمعه قم محصول جدید دو واحد فناور رصدگر عمق آسمان و بازی پژوهی مهر و ماه رونمایی شد

با حضور امام جمعه قم محصول جدید دو واحد فناور رصدگر عمق آسمان و بازی پژوهی مهر و ماه رونمایی شد


محصول جدید دو واحد فناور رصدگر عمق آسمان و بازی پژوهی مهر و ماه رونمایی شد

به گزارش پارک علم و فناوری استان قم، پنجمین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم در حرم مطهرحضرت معصومه سلام الله علیها برگزار گردید

بنابراین گزارش، در این مراسم با حضور ریاست محترم شورا آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و جمعی از مدیران‌کل در حرم بانوی کرامت  از نرم‌افزار واقعیت افزوده نشانه‌های آفرینش محصول واحد فناور رصدگر عمق آسمان و نیز نرم‌افزار بخوان (فهم آسان) تولید واحد فناور بازی پژوهی مهر و ماه رونمایی شد.

نرم‌افزار واقعیت افزوده نشانه‌های آفرینش برای کودکان در نظر گرفته شده است. در این مجموعه با بیان یک داستان و توضیح علمی به زبان کودکانه یکی از نعمت‌های خدا معرفی می‌شود. آنگاه  بر اساس مفاهیم مورد نظر سوالی تفکر برانگیز از کودک پرسیده می‌شود. برای افزایش جذابیت از فناوری واقعیت افزوده استفاده شده است. اولین مجموعه نشانه‌های آفرینش کتاب زمین تنها مکان زندگی ماست.

نرم‌افزار فهم آسان برای دوره متوسطه مناسب است. مخاطب این نرم‌افزار با استفاده گوشی همراه اندرویدی با لغات پرکاربرد قرآن آشنا می‌شوند. جورچین کلمات ، سوالات تستی، آموزش قواعد ساده و نکات قرآنی، ارایه احادیث و روایات معصومین در زمینه قرآن از ویژگی‌های این نرم افزار است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

منبع خبر

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم

پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

    نظرات