سومین کارگاه مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد

سومین کارگاه مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد


سومین کارگاه از سلسله کارگاه های مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، سومین کارگاه مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه در فاز ترویجی که در واقع کارگاه تکمیلی خلاقیت و ایده پردازی هفته گذشته محسوب می شد، روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه در ساختمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.
دکتر ژیلا ترابی، مدرس کارگاه تکمیلی خلاقیت و ایده پردازی، در ابتدای سخنان خود به بحث در خصوص منابع کشف ایده پرداخت و نیاز فرآیند، نیازهای منطقه، پتانسیل های منطقه، تغییرات جمعیتی، دانش جدید، بررسی لیست ۵۰۰ شرکت برتر  Fortuneو بررسی پردرآمد ترین مشاغل جهان را از جمله منابع مهم کشف ایده برشمرد.
دکتر ترابی در ادامه به ارائه توضیحات کاربردی در زمینه مدل کسب و کار و اجزا آن پرداخت. مقولاتی مانند تکنیک های طراحی مدل کسب و کار نوآورانه بر اساس بینش مشتری و ایده پردازی از دیگر موضوعات مورد بحث در این کارگاه بود.
دکتر ترابی در بخش پایانی این کارگاه به مبحث کانون های نوآوری در مدل کسب و کار، انواع ارزش  و فرایند ایده پردازی ورود کرد.
گفتنی است؛ در بخش اول این کارگاه که هفته قبل برگزار شده بود، دکتر ترابی علاقمندان به کار آفرینی و فعالیت های استارت آپی را با مفاهیم و تکنیک های خلاقیت، سبک های تفکر، قالب های ذهنی و فنون خلاقیت شامل توفان ذهنی، فن فهرست خصوصیات، فن ارتباط اجباری و فن اسکمپر آشنا کر

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات