معرفی یک کتاب: دیزاین یک شغل است

معرفی یک کتاب: دیزاین یک شغل است

معرفی یک کتاب: دیزاین یک شغل است

کتاب «دیزاین یک شغل است» راهنمایی است که با حرفه دیزاین امرار معاش کنید. این کتاب شامل مبانی است از جمله کارکردن با مشتریان و با دیگران، ارزیابی کارتان و پول‌گرفتن. هدف ما این است که دید شما را نسبت به شغل‌تان یعنی دیزاین بازتر کنیم تا علاوه بر استعداد، جنبه‌های کسب‌وکار و ارتباط را هم وارد قضیه کنید.

این کتاب سیستم خاصی ندارد، دنیای خیال و تخیل‌تان را از دست نمی‌دهید، به فهرست آرزوهای‌تان اضافه نمی‌کند، مجبور نمی‌شوید در استراتژی شبکه‌های اجتماعی تغییری بدهید، از هیچ رازی هم پرده برنمی‌دارد. اما در پایان، هم اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا می‌کنید و هم درک بهتری از حرفه‌تان خواهید داشت.

در پیش گفتار کتاب دیزاین یک شغل است، آمده است: مایک مونتیرو را آدمی می‌دانند که حرفش را چه آنلاین و چه آفلاین ساده و صادقانه می‌زند. معمولا دروغگوها را می‌شناسد و حوصله عنق‌ها را ندارد. فکر می‌کنم که دلیلش این باشد که حرفه‌اش را، بی‌سابقه، از یک مغازه فتوکپی در آستین با لوگوهایی شروع کرد که ساختن هر کدام نیم ساعت بیشتر وقت نمی‌گرفت. ترس از برملاشدن قضیه وحشتناک است اما باعث می‌شود که هشیار باشید و حواس‌جمع. خودم هم می‌دانم من هم کارم را از مغازه فتوکپی کوچکی در برلین با ساختن لوگوهایی ۳۰دقیقه‌ای شروع کردم، بدون اینکه در دزاین گرافیک صلاحیت داشته باشم. برای همین من و مایک استاد تشخیص‌دادن اراجیف هستیم، چون خودمان مدت زمان مدیدی در این کار خبره بودیم.

دیزاینربودن تماما منش و روش است. صدالبته که چم‌وخم حرفه‌تان را بلد هستید اما اگر همان‌طوری که ما دو نفر کشف کردیم، آماده گوش‌دادن، تماشاکردن و یادگرفتن باشید، می‌توانید بیشتر ملزومات آن را طی زمان کسب کنید. هرچند، بدون روش و منش درست، همیشه یا فروشنده خواهید بود یا هنرمندی دیوانه در چشم مردم.

این کتاب توسط مایک مونتیرو نوشته شده و ماندانا فرهادیان آن را به فارسی ترجمه کرده است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات